Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav Hej! ja e en ny "bukare"! tänkte efterlysa lite allmänna fakta om monté! ja tränar en häst i monté ca 1 gång i veckan, men han e inte...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Montéryttare
·
T
Trav Kompisen har köpt sig en travare... Skitkul, MEN... hästen (Kalle) som är 2 år är blind !! Har varit det sedan 6 månaders ålder då en...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Lazio
·
Trav Jag har börjat fundera så smått på att införskaffa en starthäst i stället för att ge mig in på mina evinnerliga långtidsprijekt som ånda...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 762
Senast: stally
·
M
Trav Det här med långsamkörning,hur sakta ska det gå?Anser ni att 2.50 är för snabbt över 1000 m? Eller är det bättre att hålla sig till...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: Nominous
·
L
Trav Hej Det skulle vara kul om alla ponnytravkuskar här på buke kunde lägga ut bilder här på sina små Travare :D Här är Min ponnytravare...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 994
Senast: Breakdance
·
G
Trav Hej hopp! Jag kikar in här på forumet och undrar om någon kan hjälpa mig, det är så att jag är på väg att bygga min första egna...
Svar
11
· Visningar
1 449
Senast: Jamtland
·
P
Trav Läs detta...--->PdA Jag förstår att Stefan Hultman hellre ser Triton Sund än Naglo i loppet, om han nu måste välja. Men om jag...
Svar
11
· Visningar
1 326
·
E
Trav Är det någon här som har någon erfarenhet av Protectos utrustning och deras selar i synnerhet? E de nån kvalitet på grejerna? Hade...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: EmmaSH
·
B
Trav finns det nån som har några ideer om hur man undviker skavsår av gamascherna så här års? det fastnar snö under som river hål nere vid...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: bazz
·
Trav ett snabbt hej från martha...hoppas ni har det bra, här är allt ok och bättre blir det :D
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: solros
·
W
Trav Jag är gravid i 5 veckan så om allt går bra så fortsätter det ju att växa...... Finns det regler på monten som säger när du inte får...
Svar
10
· Visningar
1 172
Senast: ghost
·
Trav Jag är själv är allergisk mot långsamkörning förutom på unghästar så det gör jag ALDRIG nånsin. Det skiftar vad jag gör mellan jobben...
Svar
16
· Visningar
2 018
Senast: ghost
·
M
Trav Nu börjar nedräkningen... Undra vem som vinner Cornulier i år!?! Spännande att Stig anmält Lass Drop :banana: sen Energetic är ju en...
2
Svar
36
· Visningar
2 038
Senast: Lazio
·
Trav ...på valla imorrn då ja ska ta över träningen av några travare i ett stall senare nästa vecka...nu e d så att ja behöver friska upp...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: giffan
·
Trav Utklassning på Vincennes. När han är bra så är han VÄLDIGT BRA!!:d Blir aldeles knottrig på ryggen.. Suck..... F-n...och vi som...
Svar
13
· Visningar
1 038
·
Trav Då jag bor ganska långt söderut så är ja inte så speciellt "bortskämd" med snö, utan jag tränar mina travisar mest på barmark. Nu hat ju...
Svar
4
· Visningar
1 063
·
L
Trav Det skulle vara roligt att höra hur hårt ni tävlingsaktiva tränar era russ. Jag har funderat på att låna ut min dotters russ Lillefot...
Svar
8
· Visningar
1 578
Senast: Illuzter
·
Trav Har en russunge som ska köras in, med eventuell tanke på trav senare. Men jag är lite fundersam över det där med utrustning :confused...
Svar
8
· Visningar
1 555
Senast: evis
·
S
Trav Vann idag i frankrike:banana: :bump: :bow: Och det var han sannerligen värd!!
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Nebraska
·
J
Trav Hur kommer det sig att monté inte är så populärt? Jag menar det är ju jettemånga som är intresserade men det är för svårt för tjejer i...
2
Svar
23
· Visningar
1 826
Senast: spunken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka