Sv: Moné
solros skrev:
Varför hade de montéloppet sist i onsdags? För att det är så bra sport?
Därför att dom är rädda för dom tabbarna som vissa har gjort innan, tänk omdetskulle bli 2-3omstarter mitt i en V64 dag
... Men jag tror inte det har vart omstart på valla det senaste halvåret om jag inte missminner mig....
Vi på solvalla monté klubb är väldigt glada över att Robert o grabbarna har gett oss förtroendet att överhuvudtaget får ha lopp på Onsdagarna. Först var det en testa på måndagarna, och dom ansåg att ryttarna förvaltade det bra, så dom gav oss en test på onsdagarna
Bara att vå värma med V64 hästarna är ett förtroende... Har funnits monté kval med fulltös medvetslös och ryttare som ramlat av så nog har dom rätt att vara försiktiga till en början... Jag har själv pratat med Robert och han ser självklart hungern efter mer lopp och mer pengar... (men som alla vet sä är han en av dom större motståndarna oxå). När Hans G slutade tappade vi nästan andan... vad ska hända nu???
Men det rullade på, det Hans G hade gett oss i lopp-väg hade skötts o Robert hade fått ändra sin sin, så han fortsätter att ge oss lopp vilket vi är jätte glada för!
Det var historia ifrån solvalla
Så kom nu inte o säg att det inte har gått framåt...