Vad tycker ni man ska tänka på???

Sv: Vad tycker ni man ska tänka på???

ghost skrev:
"Trots färgen" eller vad var det vi sa??? Bara så himla synd att jag inte fick göra fler och skönt att hon inte var dräktig när olyckan hände... :cry:

Jag får väl passa på att visa varför jag vill ha en starthäst att öva mig på i ett par år...

http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id822608.html

Sen vänder vi kanske tillbaka till ämnet?? :D

När du väl hittade var den kom från så...:D (färgen alltså)

Ämnet ja... :angel:

Kom på en annan sak, ska jag hålla utkik efter en fransk montéhäst om en månad??? ;) Har "hört" att det går att fynda sådana...:angel:

Det är klart!!! :bump: :bump: :bump:

Montéämne är ju ytterligare ett plus på min lista, annars kanske jag tog den licensen i "onödan"... Om jag köper en "räka" som inte orkar med mig alltså... :crazy:

Fast man får ju vara lite selektiv sen när man väl kommer ut och tittar på hästar...

Den siste jag köpte hade ett steg jag blev helt förtjust i men han var ju sjuk. Annars är jag övertygad om att et hade varit ett bra köp...

solros skrev:
Och jag kan köpa avkomma! :love:

Jag har vaskat fram två potentiella till ghost, som jag tror är hållbara starthästar efter Smasher... :o :D
Hållbara efter Smasher? :eek: Har inte han ett allmänt rykte om att lämna kapabla glasbitar :crazy:

Ghost!
Hur många vill du ha? ;) :angel:
Vet iallafall 1 perfekt som jag tänkte på direkt.... :love:

PM:a, vet jag... :idea:

Jag vill inte diskutera potentiella hästar i den här tråden, tror inte vår moderator skulle gilla det... :angel:

Men solros har faktiskt rätt, hon HAR hittat två stycken Smasher-avkommor som startat regelbundet i flera år utan avbrott. Tro det eller ej! Den ena har väl gjort 50-talet starter under flera år och den andra drygt 30 under två och ett halvt eller nåt... :)

Senast ändrad:
Tack alla....

*kl*

..snälla människor som har hjälpt till i jakten på ny häst. :bow: :bow: :bow:

Ni vet själva vilka ni är. :idea:

Jakten är nu över för den här gången. :crazy:

Delad glädje är dubbel glädje så fram med många bilder och rapporter om hur det går för era nya pållar. :idea:

Hihi,apropå att rota fram gamla.....:rofl:

Hur har det gått idag då?

Oj hoppsan,inte du:o .....Ghost...

Men va f,du har väl passat bebben:)

Liknande trådar

Distans Det finns säkert de av er som har åsikter om varför en del av dessa saker hände och hur man hade kunnat undvika dem. Men å andra sidan...
2
Svar
24
· Visningar
3 380
Senast: Madde71
·
Trav när man INTE ska göra det??? Ni som varit med på forument länge minns kanske när jag skulle hjälpa min kompis som skulle jobba...
Svar
9
· Visningar
1 451
Senast: jari
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 729
Senast: ako
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hund, Katt, Andra Djur