Ponnytravare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare linneaforss
  • Startdatum Startdatum
Sv: Ponnytravare

lindaplutt skrev:
Jo de e klart, men om man går in på den här tråden för att man vill se just bilder på ponnytravare . :D Ni kanske kan skapa en egen tråd där man kan diskutera sin ponnytravare istället `?
humm kanske det, men men :devil: mohahahah

H Calvero -99 1.59,6 ca:11000:-
e: Bond
u: Didi Ross- Munter

Defilerings volten, 5årsbaggen på Visby:banana:
{D5D44050-E9D9-4851-B9F8-F03E9E28DAA4}.jpg

Defilerings volten, Derbyt på Jägersro:banana:
derbydef.jpg

Tränar i hagen med kompisen;)
{C2E1554A-A518-4BA3-80C8-689C5A19C96A}.jpg

H Calvero är ruskigt lik min älskling. Fast hon har ingen bläs o något kraftigare nacke...(många som kommit fram o frågat vad denna snygga hingst heter, lite pinsamt när jag säger att de är ett sto ;) )

Har du och Grafit varit och tävlat på Gotland?
Fan, det måste jag ha missat! :bump:

SA500235.jpg

Skickar en bild som jag gillar......Piggybank rundar gänget och vinner 2140m i sin sista start 2005 som 3åring på,2.12.0:love:

stally skrev:
SA500235.jpg

Skickar en bild som jag gillar......Piggybank rundar gänget och vinner 2140m i sin sista start 2005 som 3åring på,2.12.0:love:

JJaa han är ju bäst! ;) Och har snygg sulky med haha! har köpt en sån ....den kommer i veckan! :love: Nej men titta där är ju Moses och Kattis 4 sist...:) Känner dem! :D

Ahh.. Visst fan, nu minns jag!
Det gick juh riktigt bra för er då!

ja de e dom verkligen:) ska betäcka min nu snart. Vet ej vilken hingst jag ska ta bara. Funderar på Tyson II men han e rätt skarp har jag hört´och min var inte den snällaste att köra in. En hingst efter Tyson o min blir nog en mardröm:) men min har fart o steg, han har skalle, fart, steg = en superponny;)

Ja, han gick kanon bra...då;) nu jobbar han på travskolan i Rättvik...:angel: ska börja köra han snart igen...

De lät som en kanon ponny, va har din för morfar då? Jag älskar å pussla med russ stam...funderar på å köpa lillemans mamma, Didi Ross, för russ stam är så otroligt roligt;)

Har du kollat på Stuteri Ess hemsida?
De har typ haft mormor (Divina 654) till Didi Ross! (Eller hur det nu var)
Du och H Calvero är med på bild där!
Vem har Didi Ross nu?

fränt med bild, de måste jag kolla!Didi Ross står hos ägaren (Stenman) men dom funderar på å sälja å dom vill att ´vi ska ta henne...:bump:

Wow! Kanon! Hon har juh riktigt gediden stam!

ja, inget å klaga på direkt;) sen är de ju en fördel som uppfödare (om jag köper henne å betäcker) att själv ha bästa avkomman undan stoet;)

Jag fick tips om att köpa en avkomma efter Didi (hcs tiddeli pom?), men jag valde att köpa den stjärna jag har nu..
Vet inte vart hon hamnade istället, men hon såg GRYMT fin ut!
Kan juh vara spännande för dig att följa henne!

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
334
Senast: Anna-Bella
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: Elo
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
1 107
Senast: AraSlei
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka