Ponnytravare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare linneaforss
  • Startdatum Startdatum
Sv: Ponnytravare

Mmmm...hade funderingar på att köpa fler av Didis avkommor ett tag, hon har ett sto efter, vem de nu va, Sparvöga:love: Men de blev inget:( tyvärr har det inte blivit nåt av hennes andra avkommor, två hamnade uppe i östersund och sen vet jag inget mer, de är synd med tanke på att Lilleman varit med i årgångstopparna varje år:crazy:

Ahh.. Vad tråkigt att det inte blivit något mer av dem än! Det hade juh knappast varit negativt för Didi och Lilleman om några av de andra avkommorna började tävla!
Men vem vet, det kanske kommer?! :bump:

Ja, de vore roligt om dom ville visa sejj så man vet var dom är...Den äldsta är ju faktiskt 6år i år:crazy:

Men så länge Lilleman gör sitt får jag väl vara nöjd:bump:

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
334
Senast: Anna-Bella
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: Elo
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
1 107
Senast: AraSlei
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat