Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Det är dåligt med intressanta diskussioner här på travsidan så jag drar igång lite roliga. Hur mkt vill ni ha i handen vid...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Ambra
·
P
Trav Just nu är det 25 strukna hästar till kvällens tävlingar på Romme! :eek: Undrar just hur V75-loppen kommer att se ut imorgon, då...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: solros
·
Trav var hittar man var de finska hästarna är registrerade...som vårat atg men där finska hästar står med?
Svar
2
· Visningar
5 751
Senast: lexi
·
Trav Hej.. Jahapp.. Nu är jag här igen med funderingar.. Såg just kvällens travlopp från Solvalla på TV. Tänker nu på Shenandoah i...
2
Svar
30
· Visningar
2 394
Senast: Russinet
·
M
Trav Hoppas att ni orkar med för jag har faktiskt sökt i forumet och inte hittat riktigt rätt svar på alla frågor jag har. Tyvärr kommer det...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 084
Senast: Montéryttare
·
Trav Hej alla, Jag funderar lite på att köpa en starthäst och anmäla till några få lopp bara för att lära mig mer om trav o...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: fallon
·
R
Trav nu har jag anmält ena hästen till gävle den 24 får se om vi kommer med nu då..isånafall ska jag ut och köra mitt första lopp, börjar...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: giffan
·
Trav Bana: Tränare/kuskar: Lärlingar: Träningsmöjligheter; Sportsliga kvaliteén: Banunderlag; Lärlingsföreningen/damklubben...
Svar
4
· Visningar
1 518
Senast: Zuzzi
·
Trav En liten fundering från en okunnig.. Mintgodis? Det är väl inte något som är dopingklassat inför ett lopp? Eller? Ska med en...
2
Svar
32
· Visningar
1 991
Trav http://www.nerikes.se/artikel.asp?intId=951966 För mig som inte är så insatt i travet så är ju Stig H en självklarhet. Om han nu ska...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 392
Senast: _Jensan_
·
S
Trav Har en fundering och kan inget om trav. Har en häst som är travarkorsning som jag skulle behöva få bättre pulsåterhämtning på. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 458
Senast: ghost
·
Trav För att en ponny ska få starta på travet, måste den ju vara registrerad i sptf. Det kostar (om du reggar den under födelse året 200kr...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: Jamtland
·
M
Trav Jag skulle vilja lära mig mer om skoning av travare! Min bponny har änsålänge vanliga ridskor m sula +brodd när vi tränar. Då vi inte...
Svar
13
· Visningar
3 740
Senast: marygoround
·
L
Trav Har det inte varit "kval" med en del svenska hästar idag? Är det någon som vet hur det gått?
Svar
1
· Visningar
732
Trav Min fina åring Doris dog ju i helgen och jag skickade mail till STC och frågade hur jag skulle göra nu för att regga henne som död...
2
Svar
32
· Visningar
2 393
L
Trav Om man har en het häst finns det ågot spår som ni tycker om bättre att starta med eller tycker ni att det inte spelar ngon roll???
Svar
4
· Visningar
1 280
Senast: jari
·
Trav Så,, vilken pålle tycker ni ska bli årets häst? :idea: Conny Nobell Fama Currit Gidde Palema Järvsöfaks Kung Lavec (För dom som...
2
Svar
25
· Visningar
1 648
Senast: gladys
·
T
Trav Vad tycker ni om finn tacks syntetsele? Hur ser den ut efter några år? Håller den? Funderar på att köpa en sådan till träningen.
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Montéryttare
·
N
Trav Hej alla "travtränare".Jag undrar hur era tränings förhållanden är i dessa svåra tider, med ömsom is o ömsom tö.:mad: Hos oss har vi...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: giffan
·
E
Trav Min kuse kan springa men....om hon hamnar först så väntar hon "snällt" in de andra och backar ner i rygg.... det går bara inte att få...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: anhe
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat