Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Någon som kan reda upp begreppen åt mig? Om man vill bli amatörtränare hur gör man och kan man köra löp på den licensen oxå eller hur...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Mysaan
·
P
Trav Jag hörde förut att Stig H hade vunnit sitt 1000:e rikstottolopp. Vad menas med det? Är det nå speciell tävling?? *Pellan-som inte kan...
2
Svar
22
· Visningar
2 997
Senast: solros
·
Trav Jag tog mig friheten att kopiera detta från Avel, trådskaparen kommer från Norrland och jag vet ju från gamla trådar att det brukar vara...
Svar
2
· Visningar
823
·
Trav någon som vet vilken sida man kan se travet live? skulle vilja se Åbys travtävling idag, någon som vet om man kan de?
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Nebraska
·
R
Trav Ska man räkna att en ponnytravare (shettis, russ) ska vara för att kunna gå på banan? Är det olika för hurdant motstånd man har eller...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: AK47Kalashnikov
·
  • Låst
Trav Nu är jag nyfiken. Jag och pappa slog våra kloka huvuden i hop och slet med frågorna i superresan i jul nr i av ronden. Vi tror att vi...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: ameo
·
Trav Jag startar en tråd där vi kan skriva om våra hästar ska ut till start, det börjar bli rörigt att snoka igenom varenda tråd för att...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
48 147
Senast: giffan
·
Trav Skulle knappa in anmälan idag..... Men min häst har ingen tränare längre:eek: Vad gör man då??? Jag hör ju till Lindesberg,,,, men...
Svar
12
· Visningar
1 032
·
Trav Jag fick hem BTR:s information om tilläggsförsäkringarna i går och skummade igenom dem lite snabbt innan jag for till banan men det är...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: jari
·
M
Trav Vad är det jag behöver fixa innan vi kan börja tävla ponnytrav? Mätintyg är på väg Licens är på väg Han ska vara travreggad (väntar...
Svar
4
· Visningar
1 049
·
L
Trav Hej Nu har jag beställt en Grafströms Ponnysulky och frågar återigen om det är någon mer som har en sådan? Vad tycker ni om dem? Skulle...
2
Svar
28
· Visningar
2 840
Senast: linneaforss
·
Trav Ett gott tecken? För oss på Överberga. Allting måste gå radrätt och jättebra hela detta år har vi bestämt. Höskörden kanonfin får...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Mehl
·
Trav (snälla moderator, låt tråden ligga kvar på "Trav", tror de kunniga inom ämnet läser mer här än på utrustning) jag har en liten...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Emmahpemma
·
B
Trav ...men får en triangelmärkt häst starta på travet...jag gissar på nej. är det så?
2
Svar
27
· Visningar
1 624
Senast: nilema
·
C
Trav Jag har hört att man kan tävla i trav, fast man rider i stället för att åka bakom i sulky. Stämmer detta ?
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Montéryttare
·
A
Trav Hur tycker ni att denna sele sitter? Är den rätt anpassad i förhållande till häst och rockarden? Tacksam för kommentarer.
2
Svar
27
· Visningar
4 139
Senast: marygoround
·
Trav eller nån som egentligen skulle dit men struntar i det pga vädret? jag ska dit med sköthästen men är inte ett dugg peppad. någon?
Svar
16
· Visningar
1 098
·
P
Trav Travvärlden är ju som bekant full av godbitar, och alla har vi våra absoluta favoriter? Därför vill jag nu veta: Vilket lopp vill...
2
Svar
31
· Visningar
2 030
Senast: stally
·
Trav Heh. Gick på Valla i blåsten och snön idag för att se V75 och främst gulddivisionen. Hade lite svårt att välja vem jag skulle spela...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Indyhope
·
Trav Vet ni någon travare som varit rejält stor, (170 och däromkring) och ändå framgångsrik? Jag behöver lite peppning, då vi har en åring...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 410
Senast: CK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka