Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har "norpat" denna fråga från ett annat forum, och tänkte kolla om ni vet hur det är.
Svar
4
· Visningar
1 243
Senast: ghost
·
Trav Är det ngn som har nsv som startar o tränar barock samtidigt? Har det lett till bättre prestation på banan? Vid vilken ålder har ni...
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: nilsa
·
Trav Och då kommer det ständiga dilemmat... :o Vad sjutton ska man ha på händerna när man kör snabbjobb??? :mad: Mina SM-vinterhandskar...
Svar
16
· Visningar
1 325
Senast: ghost
·
  • Låst
Trav har fått sin dom;http://travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=3&banID=01&infoID=19801&infoTyp=nyhet
Svar
18
· Visningar
1 105
B
Trav Jag har sysslat med hästar i nästan hela mitt liv men har aldrig fått tillfälle att lära mig köra. Tänkte nu höra om det är någon som...
Svar
19
· Visningar
1 431
Senast: giffan
·
Trav Hur lägger man upp träningen för ett russ. Han är inkörd och underbar att köra, men är lätt tagen än så länge. Till och från så får han...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: lindaplutt
·
B
Trav Efter sju sorger och åtta bedrövelser är jag sedan en tid tillbaka i träningstagen. Med mig i bagaget har jag också en ny häst. Finns...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: bulan
·
L
Trav Håller på att ta e-licensen nu.. Och förra gången så hade jag spår 8 så när vi gick iväg i starten så stannade häst nr 1 upp och reste...
2
Svar
20
· Visningar
1 759
Senast: lie
·
Trav och hunden tror jag blivit helt vansinnig.Gissa varför?
Svar
13
· Visningar
1 046
Senast: lsz
·
Trav Vem tycker du ska få utmärkelserna? De nominerade är: Årets 2-åring: Simb Chaplin Stargirl U.S.A Hornline Årets 3-åring...
2
Svar
21
· Visningar
2 189
Senast: toviiie
·
Trav Årets BÄsta Prestation; Överraskning; Magplask; Det Trodde Jag Aldrig; Fulaste; Finaste; Puss PÅ; Borde LÄmna In Licensen; H*n...
2
Svar
38
· Visningar
2 816
Senast: jea78
·
Trav Vi kvalade igår!!!!!! Mitt sisådär en 15 år gamla ländtäcke gav upp och jag noterade samtidigt att alla andra sländtäcke satt mkt bättre...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: Zenith
·
J
Trav Är det någon som kan förklara varför placeringstiderna är lite huller om buller? :confused: Min Joker kom trea på 16,7 står det...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Japanesen
·
C
Trav Nu behöver jag lite hjälp av er som har lite koll på ämnet! Det är så att jag har köpt en rockard till min ridtravare nu och ska...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Cecely
·
Trav Okej, har nu snart fått min egen lilla travare i startskick igen. Men nu idag slog det mig att jag inte alls har koll på läget. Har ju...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: giffan
·
Trav Var i väg och frysmärkte 1 åringen i torsdags. Blev lite förvånad. Har dom slutat med blodprovet? Dom ryckte iof några strån ur...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: solros
·
Trav idag har jag varit på Eskilstuna å ridit monté. det va ju träningstävling för ponnytrav:D jag kom 4!:) hihi sen red jag galopp:p...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: Pubriacones
·
Trav Lägger denna tråd här för att det är travfolk här till största delen antar jag, så det är mest troligt att jag får info på detta forum...
Svar
2
· Visningar
1 596
P
Trav Ja, frågar man efter den bästa så finns det ju alltid statistik som bevisar ett och annat. Men hästsporten är ju så underbar eftersom...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 136
·
E
Trav Hur gör ni till tävling, byter ni skor eller springer de med broddar på? Jag är lite kluven inför hur jag ska göra.....
Svar
7
· Visningar
1 634
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30