Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har en liten treåring som är inkörd, men som har en mycket bestämd åsikt. Min kusk körde in henne och kvalade henne i somras, men sen...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Jamtland
·
C
Trav Jag har en FD travare hemma som antagligen inte kommer att hålla som ridhäst, men som jag förstått det så har hon bra stam för travet...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: nilema
·
L
Trav Jag tänkte köpa mig en pulsmätare i "julklapp" till min lilla travar 2-åring, så att han och jag kan bli lite mer vetenskapliga på vår...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: nilema
·
T
Trav ...är ju världens tråkigaste tid nu! Jobbar till fyra (dock bara varanannan vecka som tur är) & när man kommer hem då är det ju kolsvart...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: ameo
·
Trav Eller travare som går som ridhäst snarare. Är det genom STC man fixar det? Skciakr dem ut papper också?
Svar
2
· Visningar
1 980
Senast: Mirre
·
R
Trav Behöver lite hjälp av er "ponnytravsfantaster" här inne:bow: . Dom två sista starterna min ponny gjorde (mitten på sept) blev han...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: Russinet
·
T
Trav Hej! jag har tänkt att jag ska väl börja lite smått med monté och så.. men jag antar att det ligger väl en hel del träning bakom...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 456
Senast: Montéryttare
·
Trav Idag har min älskade häst gått provlopp. Vägen dit har varit lång. Han hade svårartat magsår när jag köpte honom, totalt omusklat...
2
Svar
26
· Visningar
2 045
Senast: Djurjouren
·
L
Trav Ännu en av mina "hej-jag -är-en-korkad-nybörjare" trådar! ;) Kan någon förklara varför travare verkas så himla annorlunda (och skos)...
Svar
18
· Visningar
2 590
Senast: Lintu
·
Trav Hur går det för er med åringarna? Hur långt har ni kommit? Våran Diesel Doris (Malabar Circle Ås-Lisa Crown) har vi lämnat på...
2
Svar
37
· Visningar
2 840
Senast: Nebraska
·
Trav Nu underar jag på att köpa en ny brösta att ha när man kör rockard. Har hittils bara använt en kortbrösta och det har funkat bra. Men nu...
2
Svar
36
· Visningar
2 780
Senast: Russinet
·
O
Trav Jag har blivit kär i en travare och vill kolla om det finns information, bilder mm om denna fina häst.:love: Var ska jag leta?
Svar
1
· Visningar
884
Trav Har en tvååring som vred huvudet åt vänster när hon travade på banan. Men att trava i 1.33-tempo gick bra. Placerade en Murphybländare...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: Duff
·
P
Trav Vad finns det för rakabett som ni kan rekommendera? Min häst jollar med tungan, men verkar gilla rakabett? Snälla hjälp mig med vad...
2
Svar
21
· Visningar
2 969
Senast: somi
·
P
Trav Kompisen ringde just, kollar visst på ATG Live. På kvällens tävlingar på Mantorp så har tydligen Claes Svensson förts till sjukhus i...
2
Svar
33
· Visningar
2 769
Senast: gladys
·
E
Trav Någon som har bra träningstips? Till hästen alltså (själv har jag fått rota fram mina gamla joggingskor) Jag rider ett pass på banan i...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Montéryttare
·
E
Trav :bump: En ny i forumet bara! Kul med likasinnade!
Svar
5
· Visningar
797
Senast: stuffen
·
R
Trav Hej! Har nyss blivit fodervärd på en travare (eller fd, hon fyller 10 i år å har gått sitt sista lopp å så) och undrar om nån vet vars...
Svar
19
· Visningar
1 894
Senast: Cilva
·
M
Trav i söndags va jag ute å körde 3 åringen å allt gick jättebra. va supernöjd när jag kom tillbaka till stallet. på stallplanen stog mamma å...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: Eldkvasten
·
Trav Moderator får flytta tråden om den ligger fel men jag tänkte att bästa svaren måste jag kunna få här av travfolket :) Måste man...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka