Sv: 04-orna..

Va kul att se så fina bilder! :banana:

Och Superduperwille är likt Supersvanen född med snitt,det bådar gott......... ;)

Det är väl den härligaste tiden nu då,med Doris premiär på banan och barnvagn att släpa på :)

Och självaste Humlan häst då?Hur mås det med henne?

stally skrev:
Va kul att se så fina bilder! :banana:

Och Superduperwille är likt Supersvanen född med snitt,det bådar gott......... ;)

Det är väl den härligaste tiden nu då,med Doris premiär på banan och barnvagn att släpa på :)

Och självaste Humlan häst då?Hur mås det med henne?
humlan häst har fått vila o håller på att sättas igång :D

är jag den enda med ett kallblod?
hon är e. Skaffer Brunen och är nästan lika hög som farsan :D
vi började tömköra för ngn månad sedan och hon har gått för vagn i några veckor. allt har gått som på räls hitills. det är en klok ung dam :love: såklart. hon är ju min!
så här såg hon ut när hon var för vagn första gången.
http://www.xn--vstirnningen-gcb0x.se/brunella.html

Vi har ett sto efter Ideal Sund, hon sköter sig bra. Tyvärr har vi inte kommit längre än tömkörning,(mkt nu..) men det kommer.

Senast ändrad:

Vad roligt med kallblod!!! Så sööt! själv har jag en lite fransman som är så snäll, beter sig som en gamal valack!Körs fyra gånger i veckan, mest skritt i skogen åker in på banan på lördagarna.Funkar helt problemfritt så man vänatar på stormen.Han måste ju göra något dumt någon gång!!!

Nejdå, ett kallblod och ett varmblod. Kallisen e Moe Odin sköter sig med den äran och är vacker som en tavla. Varmblodet efter Gidde Palema är Palema-tjurig men sköter sig rätt så ok, båda är stora, framförallt varmblodet som snart mäter 160 över korset.

Förresten, tal på MCÅ så hade vi till för en månad sedan ungefär en åring efter honom, den var också ordentligt stor, men försvann i proffsträning innan han kom i vagn. Ok psyke i övrigt.

Humelibumlan skrev:
Doris stå på banan nu, så om och när du är där får du ta dig en titt på henne ;)

Såg henne idag......såg snyggt och prydligt ut.....fin häst :)

Bild från idag :D
{6558acfe-37c6-4969-8ad9-d229dea592f8}.jpg

Humelibumlan skrev:
:eek: Såg du inte mig då? ;)
var inne med Humlan och körde fort och fick se Lasse köra Juvelen;)

Nej, dig hann jag aldrig se ....du måste kört alldeles för fort :p

....du fick alltså se Lasse köra din "Juvel" och jag fick se honom köra min :idea:

(han jobbar hårt , den mannen....får han aldrig någon rast ? )

Har inget renrasigt just nu att köra in men dock en kbl/nordis, nyss införskaffad som lär bli inkörd a la trav (om man nu kan kategorisera inkörning). Där blir det nog inga problem och skulle det mot förmodan bli problem blir det av jättekaliber. Mao rör sig inte ur fläcken för någonting och skulle han vilja röra på sig så sopar han rent i sin väg.
:( ;) :cool:

lsz skrev:
Nej, dig hann jag aldrig se ....du måste kört alldeles för fort :p

....du fick alltså se Lasse köra din "Juvel" och jag fick se honom köra min :idea:

(han jobbar hårt , den mannen....får han aldrig någon rast ? )
Synd att vi missade varandra :cry:
Ja, jobba hårt kan man säga att han gör :eek: dessutom tog sig mannen tid att sko Humlan! :love: :bow:

Sputnik skrev:
Men gud vad hände?
Vad tråkigt och så fort det måste gått...
Tankarna går till dig
Ligger en tråd på gnägg..
Men hon blev sjuk i morsen och kördes akut till strömshom, det fanns inget att göra. Veterinären misstänkte botulism, men hon hade så många olika konstiga symtom?

Neeeej, stackars, stackars dig och alla andra i kretsen kring Doris :cry: :cry: :cry:

Kram // Suzanne

Liknande trådar

Trav Dax för upprop! ;) Vilka har blivande stärnor födda 2004? Stam? Hur långt har ni kommit? Vad gör ni med dem? Börjat med...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 609
Senast: styggasyster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka