Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle du bli överraskad? *ren nyfikenhet*solros skrev:så har jag aldrig tänkt.
Varför är det taskigt? Han kan motbevisa mig genom att slå i aveln men jag skulle bli mycket överraskad.
Finns alltid undantagmartha skrev:New Kid är ju efter Express Ride, och han är osedvanligt klok o förståndig ....där är samma komb som Super Arnie..... Super Bowl på Arnie Almahurst sto.....
Humelibumlan skrev:Finns alltid undantag
Jag tror inte jag träffat så många efter honom? Iallafall har de inte utmärkt sig på något särskillt sätt..martha skrev:Men express ride är väl inte känd för att lämna skarpa avkommor....mer för att lämna skeva( min är dock inte skev) knepigt vad som slår igenom...det fanns ett reportage om just dessa 2 hingstar om vad dom nedärvde till avkommorna och det var 2 helt olika typer av hästar........
Humelibumlan skrev:Varför skulle du bli överraskad? *ren nyfikenhet*
Som sagt, jag skulle inte vilja betäcka mina ston med någon av dessa... det finns en hel del hingstar till som inte skulle få komma till
Kan jag hålla med dig i... satt o läste även hans "annons" där det typ står att han är en fighter?solros skrev:Jag tycker att MCÅ är en fin häst med en fantastisk speed. Men jag har inte sett den tuffhet och hårdhet som är oftast finns hos de avelshingstar som lyckas. För mig verkar det som att han är beroende av att få loppet. Magkänslan säger NEJ... framtiden får utvisa om jag har rätt eller fel.
Du menar en kamakazie pilot då eftersom hästen är för korkad för att lära sig och komma ihåg kommandona höger/vänster/stanna?Lines skrev:Men Humlan,du har fått allt om bakfoten.Det finns hästar,så finns det Flygmaskiner med jetmotorer dvs. Super Arnie.
Men det behövs en pilot för att kunna hantera en flygmaskin .
Jag vet inte omn korkad är rätt ord heller... Det är ju inge Gum Bullarlsz skrev:Ja ja, tydligen kan korkade avstängda hästar vinna lopp i alla fall.
Jag skulle inte kunna säga att någon hingst lämnar korkade och avstängda avkommor. Om en häst "stänger av" brukar det bero på annat än arv. (jag vet att det inte var du som skrev avstängda.....)
På vilket sätt har avkommorna varit "korkade"
Det är väl ungefär som jag... kanske är nå i vattnet här ikring?Lines skrev:Konstigt,jag har träffat på kanske ett 20tal S.A.Och ingen har varit som du beskriver.
Jag har haft en bunt som passisar o en annan bunt som patienter...Lines skrev:Jag har en egen .
Humelibumlan skrev:Jag har haft en bunt som passisar o en annan bunt som patienter...