Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Någon som ska till åby nu den 11/9 och köra ponnytrav? jag ska sj dit, har tyvärr inte sett några listor... någon som har gjort de? Kram
Svar
4
· Visningar
866
Senast: stally
·
L
Trav Nu har jag funderat och funderat. Varför chipmärker man inte varmbloden istället för den fula frysmärkningen ?
2 3
Svar
41
· Visningar
2 782
Senast: moonlightgarden
·
Trav Mellan vilka datum sammanställer STC avräkningen? Avin brukar ju komma kring den 8:e & pengarna utbetalas den 15:e men under vilken...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: giffan
·
Trav Han var inte speciellt dyr när han köptes på Kriterieauktionen och tränas av en liten tränare på Mantorp. Åh så roligt att han vann...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: jari
·
S
Trav berätta för mig som inte kan något om travet. Varför använder man uppkäk? Vad vill man ha ut av de?
Svar
5
· Visningar
3 996
Senast: nilema
·
L
Trav Kan börja med att säga att jag är en riktig travnybörjare som funderar väldigt mycket... Min trravhäst är lätt i baken och därför har...
2
Svar
27
· Visningar
2 345
·
L
Trav Hur tränar ni era hästar i vinter? Har hört så mycket histrorier så nu vill jag veta svart på vitt...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Duff
·
J
Trav Stämmer det att Eskils har sommarbana året runt? Skor ju inte själv, så jag lär ha lite "framförhållning"!
Svar
18
· Visningar
1 163
·
P
Trav Är det nån som vet vad distg och ita betyder? :confused: här är ett ex...
Svar
3
· Visningar
2 574
Senast: Pills
·
Trav Jag gör en egen tråd istället. :) Nån som vet nåt om tränare här i Sverige brukar behandla hästarna i ryggen?
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: Lazio
·
E
Trav Vart kan man få tag i en till vettigt pris?
Svar
9
· Visningar
1 448
Senast: LeGrandé
·
J
Trav Nu har jag äntligen en startklar häst igen. BR gick sitt andra provlopp idag och jag kunde konstatera att han är tillbaka!!:bump...
2
Svar
29
· Visningar
1 827
·
E
Trav Hej!! Var det nån här inne som var och tävlade/tittade på Tingsryd 6/6, Åmål 18-19/6, Årjäng 24/6?? Jag var där ( alla 4 dagarna ) och...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: AnnaJue
·
P
Trav Nu diskuteras om det ska bli obligatoriskt med skyddsväst inom travet: http://www.atg.se/NyhetsServlet?view=visanyhet&valtid=408270...
Svar
18
· Visningar
1 443
Senast: Montéryttare
·
S
Trav Jag är bara intresserad av hur andra gör och om det finns några intressanta ideer som man själv inte tänkt på....;)
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Sissan
·
S
Trav Kommer ni ihåg ungen som vann en Finn-tack selen i somras??!! Nu är han på väg till Grosbois!!! Förstå att vara 13 år och få åka med...
2
Svar
31
· Visningar
2 173
Senast: stally
·
Trav Varför man nu måste göra detta? Det är väl bättre att det rullar på och att man bara får en blankett för att fylla i korrekta...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: nilema
·
J
Trav Om en kusk/tränare skadar Travsportens anseende kan ju dennes licens dras in! Undrar om det inte är dax för STC att agera och...
Svar
8
· Visningar
1 240
·
F
Trav satt och bläddrade lite mellan kanalerna i måndags kväll, och trillar in på vinnare plus, på tv4+. såg att de körde ett lopp med 15...
Svar
11
· Visningar
4 953
Senast: solros
·
L
Trav Nästa år är det ju lag på att man måste ha hjulskydd även för ponnyerna. Men det är ju omöjligt att hitta om man inte beställer en helt...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30