Fryskmärkning !

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lindaplutt
  • Startdatum Startdatum
Sv: Fryskmärkning !

Nu ska inte du vara elak mot min ponny här inte :p

Nerrå hon har ju bara en å så har hon tydligen en på halsen som inte finns med i passet som enbart syns om man rakar på sommaren, rakar man på vintern syns det knappt, man måste typ veta att det är där.

Sv: Fryskmärkning !

Fasiken var ju dom som gjorde fel då. En frysmärkning går ju att ändra om å do0m ska väll snarare beröma dig för att du chipmärker din häst.

Har en felstavning i mitt pass, men det kom jui med från förra ägaren så det skulle kosta för mig att ändra på det så jag orkar inte föräns jag har gjort om något mer på henne. Som chipmärkningen som kommer med nästa veterinärbesök :devil:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Utrustning Får hem 2 varmblod och funderar om inte en av islandssadlarna jag har kan fungera. Naturligtvis kommer jag märks det när jag provar😅...
Svar
10
· Visningar
694
Senast: Roheryn
·
Mat Behöver egentligen en mandelkvarn för att mala ner hasselnötter. Funderar på om det fungerar på mixerstav istället? Någon som provat och...
Svar
14
· Visningar
467
Senast: svea
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka