Tillbaka!!

Sv: Tillbaka!!

Kul att läsa hur ni kör slut på hästar, meckar med dem som bilar och gör om och om det så länge det går :)
Humant är det kanske inte, men så mycket bättre för miljön än att faktiskt använda bilar till det här :)

Camino skrev:
Kul att läsa hur ni kör slut på hästar, meckar med dem som bilar och gör om och om det så länge det går :)
Humant är det kanske inte, men så mycket bättre för miljön än att faktiskt använda bilar till det här :)

Vänta du bara, nästa operation blir att ersätta blodet med hydraulolja (som numera finns biologisk:idea: ) för att undvika mjölksyra på upploppet och därmed tjäna mer pengar:p

Och räcker inte det för att tjäna 20 mille, då blir det till att sätta dit en hydraulpump från en sän där lite grävmaskin istf hjärtat!!

stally skrev:
Va härligt att höra att han är så fin igen!!!:bow: :bump: :banana:

Hoppas ni nu får ett kanonläge på Gävle!

Äh va f.n :mad:
Slarvat med viktiga saker igen!!:angel:
Håller på och processar med den vet som behandlade knäet, om att han ska betala min själrisk för klinikvården... och har fått påminnelse på den och startspärr...
Skulle ju naturligtvis betalat den själv och sen processat:mad:

Så nu får det bero tills nästa vecka...

jari skrev:
Vänta du bara, nästa operation blir att ersätta blodet med hydraulolja (som numera finns biologisk:idea: ) för att undvika mjölksyra på upploppet och därmed tjäna mer pengar:p

Och räcker inte det för att tjäna 20 mille, då blir det till att sätta dit en hydraulpump från en sän där lite grävmaskin istf hjärtat!!
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Vad är det för skit!!!
Har han fått startförbud??Va det en ATG vet?

Nåväl hoppas du får ett bra spår när det är dags!

Själva verkar vi prenumerara på bakspår.....:crazy:

När vi kört slut på dem,kör vi slut även på EL CAMINO:p Om du vet vad det är...........:rofl:

stally skrev:
Vad är det för skit!!!
Har han fått startförbud??Va det en ATG vet?

Nåväl hoppas du får ett bra spår när det är dags!

Själva verkar vi prenumerara på bakspår.....:crazy:

Nej en "privat" men fakturan på moms/självrisk kommer från Atg-klinik..

Jag vill ju ha bakspår:p så vi kan byta "tur";)
Men snart är han nog så lugn att det går att köra i ledning, som han visat att han tar lätt.:cool:

Startspärren borta!!:(
Anmäler igen på Måndag till Romme 40-100.000 auto:banana:

dug!:mad:
Skrev i en annan tråd att planen var att ta ledning och släppa. Planen fungerade ända till ingången på näst sista sväng där blev det galopp. Svårt att säga "varför", tror inte det gick för fort, blev inte trött, utan bara flög...
Har iofs längt checkremmen. Tyckte han såg lite (väldigt lite) tung ut i fram. Och jag har ju ändrat balansen.
Provar med det nästa gång:banana:

stally skrev:
När vi kört slut på dem,kör vi slut även på EL CAMINO:p Om du vet vad det är...........:rofl:

Har haft en El Camino en gång den gick som f-n:devil: Hette Chevrolet i förnamn:p

Liknande trådar

Skola & Jobb Hjälp och råd kära Bukeorakel! Ber om ursäkt för långt och rörigt inlägg, ska försöka reducera ner det så mycket jag kan. Jag har...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 954
Senast: Lavinia
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 660
Senast: Fille
·
Hundhälsa Jag är så jävla ledsen, besviken och rädd. Mitt lilla monster ligger inne hos vet för förberedelse inför operation. Hon är knappt 11...
2
Svar
27
· Visningar
2 576
Senast: Nikkis
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 251
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka