Sv: Min älskade lilla Piraya...
Nu är hon äntligen hemma i tryggheten igen. Allting har gått jättebra och hon har tydligen varit jättesnäll. Sköterskorna blev helförtjusta i henne
(Dom skulle bara veta hur hon är i normala fall.. hehe) Hon är väldigt omtöcknad efter narkosen, och man märker att hon har ont. Har fått med mig smärtstillande som hon ska få i morgon bitti. Nu har hon sovit sen 20.00 ungefär, och lär väl fortsätta med det.
Har frågat mycket om varför hundar får livmoderinfl. och ingen verkar veta helt 100, Förmodligen så handlar det om en hormonrubbning, kroppen pallade inte med 2 täta löp helt enkelt. Men hela personalen på kliniken var helt förundrade eftersom hon är så pass ung.
Men det är bara att ta det för vad det är, hunden kommer ju slippa löp och jobbiga hanhundar (tänk om vi alla kunde få ha det så bra
) Dessutom så slipper jag ju oroa mig över div relaterade sjukdomar i framtiden.
Det är jävligt synd på en fin hund bara.. Men nu ska vi rikta in oss på att bli helt återställda så vi kan börja träna igen och anmäla oss till BH-prov