Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav Hej igen! Skulle behöva hjälp med dessa frågor av någon/några snälla själar....snart dax för prov & hittar inte dessa någonstans &...
Svar
4
· Visningar
2 551
Senast: TrottGold
·
S
Trav Jag undrar om det är någon här som kan svara på om det finns något som heter halvspår i montévärlden? Söderut har ni ju många bra och...
Svar
14
· Visningar
999
Senast: Montéryttare
·
F
Trav Hejsan. Jag är inte alls insatt i dethär med trav, men nyfiken...Jag har inom trav hört ordet "snabbjobb". Vad gör man då? Och varför...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: jari
·
Trav Liten spinoff på syntetseletråden.Men bara en tvååring tränandes hemma här i skogen så inser jag att jag ligger lite efter.Vad är det...
Svar
12
· Visningar
1 477
Senast: solros
·
L
Trav Hej alla! Jag är en ganska inbiten hästtjej, har iof jobbat i travstall som sextonåring men det var ju ett tag sen (12 år) o sen dess...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: allroundhästarna
·
E
Trav Idag hände ju ännu en olycka på solvalla där red chili pirat sparkade sin skötare ur sulkyn på värmningen. Hon blev träffad i huvudet...
2
Svar
39
· Visningar
2 984
Senast: gladys
·
S
Trav såg i nyaste ridsport att equalityline tagit fram en ny montésadel,(bild och allt:)) det stod att det var en förlaga till en fransk...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: stally
·
M
Trav Hej! jag undrar om det är någon som har några tips på hur man fäster en förbygel i en fransk monté sadel... för dom har ju inga...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Montéryttare
·
G
Trav När man går in på Travsport.se och söker efter en häst, och sedan gå in under tävlingsresultat och ett specifikt lopp... På den här...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: solros
·
Trav vad har dom før hemsida, jag letar efter en speciell hæst før att hitta vad min foderhæt verkligen heter. Vet att det ær enkelt att...
Svar
5
· Visningar
4 663
Senast: Mount Never Rest
·
K
Trav Jag har än så länge ridit lopp med hoppsadel, men inser att det inte är det optimala. Problemet är att de montésadlar jag har tittat på...
Svar
7
· Visningar
971
A
Trav Min pappa har ett 5-årigt sto efter Lindy Lane som han fått bud från Italien på. Skulle ni våga sälja häst dit? Hon är ju ändå sto och...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: Prakas
·
Trav vilken häst har mest insprungna pengar i sverige? och i hela världen???
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: lis1e
·
Trav är det så att en häst måste vara kvalad för vagn NÅN gång för att få kvala i monté? jag har för mig att det var så, men saker kan ju...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: giffan
·
S
Trav Hej en undran, får man regga en travare i efterhand och starta i löp? om den inte är reggad (ingen frysmärkning) hur kan det då...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: ghost
·
T
Trav Hej! Håller på att ta B-tränarlicens & sitter & pluggar, men har ett gäng frågor som jag inte hittar några svar på... Hoppas att någon...
Svar
4
· Visningar
2 425
Senast: giffan
·
Trav Var och tog bort vargtänderna på Lillan förra veckan, då noterade tandläkaren att hon ser ut att vara lite svullen över ryggen. Har...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: orion_x
·
  • Låst
Trav Nu börjar det bli lite många grattistrådar här. ;) Vi samlar ALLA grattis under denna tråd i stället! :D
33 34 35
Svar
697
· Visningar
37 194
Senast: ameo
·
F
Trav Jag har en häst som jag vill ta montélicensen med, problemet är bara att montélicenskursen börjar snart och jag har inte tagit...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: nilema
·
Trav Nu är min oerhört väl tömkörda häst :smirk: satt för vagn :bump: :bump: Det gick helt smärtfritt och han tycker det är jätteskoj, och...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: prinsus_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka