Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Trav Nu har min ponny börjat knasa sig (galopperar), och jag har länge funderat på att tynga ner henne med vikter fram. Det här med boots...
Svar
18
· Visningar
1 421
Senast: AK47Kalashnikov
·
B
Trav Ponnyn fungerar inte alls i traven längre.. Efter ett strålande fjolår med rekordsänkningar och placeringar i nästan varje lopp stämmer...
Svar
4
· Visningar
1 240
·
F
Trav Sitter här och tittar på hjul på Mantorps Travshop, och blir lite förvirrad när det på bilderna inte är "piggar" utåt på hjulen, i...
Svar
7
· Visningar
1 114
·
B
Trav Hur stor skillnad blir det för hästen om den är "van" att köras med speedcart och man plötsligt selar ut den med rockard och slänger i...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: mazariin
·
Trav Någon mer äm jag som noterat att hälften av de startande hästarna har Tyson II som pappa? Inte illa.. är det bara tyson som prouducerar...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: gonkan
·
L
Trav Skulle ta ut veterinär i veckan och fixa pass till pållan men då fick jag höra från en liten källa att alla frysmärkta travhästar får...
Svar
14
· Visningar
1 346
Senast: Bellafjella
·
F
Trav ...jobbar inom travet: 1. Timlön? 2. Arbetstider? 3. Ålder? 4. Erfarenhet/utbildning? 5. Jobbar ni svart eller vitt? 6...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Lazio
·
Trav tänkte det skulle vara kul att få veta var 1 åringarna ligger till någon stans just nu. här kommer en "enkät" om det mesta som rör...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Nominous
·
Trav Någon som har något telnummer eller vet vem man ska ringa när man vill ha segertavlor från Solänget? Min lilla shettisdam var med och...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Jamtland
·
D
Trav Min sköthäst är så jäkla stark!! :crazy: har ni några tps? just nu har han vanligt tvådelat travbett hemma och järvsöbett + tungband...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 936
Senast: Duff
·
A
Trav Nu som har eller har haft leasinghäst eller ponny se hit! Jag ska antagligen få leasa en travponny nästa säsgong. Jag undrar bara...
Svar
7
· Visningar
1 305
Senast: ameo
·
Trav Jag är så korkad!! Idag skulle jag byta/skifta svanskappa på mina selar..och plockade därför bort båda två.. Jag VET ju att jag...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Trygg
·
B
Trav Glömde skriva in i förra tråden... Vad fyller egentligen den remmen för funktion om man har en checkpinne i munnen? Alltså den korta...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Express_fia
·
S
Trav har en äldre travare som aldrig är startad (inkörd o tränad dock bara) men ska tydligen startat några montélopp för flera års sen. vet...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: CarolaG
·
L
Trav Här sitter man och ska följa ASVTs Kriterieauktion OnLine, men jag kan inte se länken....någon annan som kan det :confused: På...
2
Svar
38
· Visningar
2 683
Senast: Nafayette
·
N
Trav ..kan man då sätta på lösa QH fästen och så även på sulkyn??
Svar
13
· Visningar
1 615
Senast: cämela
·
M
Trav Fy vad läskigt! :crazy: Travnet
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: Dalakhay
·
K
Trav Hej! Jag köpte en tjej i våras som är 6 år. Hon var lovande som ung men har lite svårt för att hålla ihop. Hon har ingen märkvärdig...
Svar
14
· Visningar
1 397
Senast: Trygg
·
Trav ...när man sålt hästar.....idag så fick jag PM av SessCa som var lyrisk över Glory som är ett under av överraskningar...sen läste jag...
Svar
5
· Visningar
938
Trav Vad använder folk mest? Nyfiken på både ponnytravare och stora. Och var (helst på nätet) köper man saker till de små?
Svar
16
· Visningar
1 424
Senast: giffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka