Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Trav Såg ett inlägg om ryggstycke med brodyr? Finns det? :confused: Någon som vet??
Svar
3
· Visningar
780
Senast: cämela
·
Trav Låt vara att han är född av helamerikanska föräldrar, men det är en svensk häst! Han går utan skor, utan skydd ,utan check och utan...
Svar
4
· Visningar
916
M
Trav har fått d bekräftat nu från veterinär att en av "mina" hästar e tryck kännslig påde av nosgrimma, brösta, gjord... får skumma knölar...
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: I.T.
·
Trav Nu har jag missat något, Human B. är tydligen död, och jag undrar när och varför? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 234
Senast: solros
·
Trav Har nu fått 2 st samtal därifrån ang. om jag vill sälja min röde springare dit:eek: ,bevare mig väl,han som ej tål värmen här i...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: I.T.
·
Trav Hej alla! Skulle behöva få tag i ett nummer av ovannämnda tidning då en av familjens bekantas uppfödning är med på bild. Jag tror att...
Svar
2
· Visningar
1 117
Senast: sussisus
·
Trav Att man skickar unghästar dit för träning är välbekant men hur är det för övrigt?? HAr dom regelrätt tävling typ sverige?? ASVT...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: phoenix
·
V
Trav Jag är lite nyfiken på vad och hur mkt mat era tävlingshästar får och andra tillskott??
Svar
17
· Visningar
1 893
Senast: jari
·
Trav Hej. Ska skaffa nya sadlar till mina travare. delvis pga av att en av sadlarna är sne och den andra har jag till min ponny. Vet inte vad...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: ghost
·
R
Trav Nu är jag inte så jätte insatt i travet,men har en ponny som är utlånad och som tävlas i trav. Satt och kollade igenom resultaten från...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: gonkan
·
C
Trav http://www.stallrosa.se/karamell.html - kolla filmen med hästen längst ner... :eek: Kommentarer :bump:
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: jari
·
T
Trav Just nu går jag på en hästlinje där jag så småningom kommer att ta hästskötarexamen på och sen har jag tänkt att jag ska gå några kurser...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: Trotting_horse
·
Trav nån som ska dit??? jag ska åka alla milen upp dit..ska rida montelopp!!!! tror jag ska åka typ 60 mil för att komma dit...men det ska...
Svar
2
· Visningar
833
Trav måste få skriva av mig... var och tävlade idag.. allt kändes jättebra efter värmningen. Så går starten allt går jättebra. Jag ligger i...
Svar
17
· Visningar
1 788
Senast: Lejonelle
·
S
Trav Jag är helt vilsen, försöker lära en kompis om travet och tappar bort mig när jag blir tillfrågad om förkortningarna som står efter...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: SessCa
·
B
Trav Blev en aning förvånad i veckan när jag öppnade min post. Jag fick ett brev från Jägersro som berättade att Agria betalt första insatsen...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: prinsus_
·
F
Trav hur är det?? när hästen startar för första gången på ny bana ska den ju vara på banan 2 timmar innan första start för identifiering...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: NinasApache
·
I
Trav Finns det någon Bukefalist som ska dit och har tänkt att stanna tills efter lopp 8?? Jag skulle bli jätteglad om någon ville hålla i...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: The_black_angel
·
Trav Jag har fått erbjudande att köpa en rockard till min travare. Jag undrar hur stor en rockard är för häst resp. ponny då jag är osäker på...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Yrja
·
B
Trav av vilken anledning kan man inte fråga/diskutera travtränare på Buke när man kan göra det om andra tränare?? :confused: :mad:
Svar
1
· Visningar
780
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka