Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Undrar hur det är egentligen, hittar inte det i boken.... :crazy: Jag har fått hem en häst som ådömts startförbud pga otillräckliga...
Svar
14
· Visningar
1 547
Senast: Zandrah
·
Trav Där vi tränare/skötare/ägare står om vi inte kör/rider våra hästar själva... Hur uppför du dig under loppet? Är du högljudd hela tiden...
2
Svar
37
· Visningar
2 929
Trav Har ni fått katalogen än?Vilka ska dit o vilken dag i så fall.Själv ska jag dit på fredagen o kolla in nr 181,kan ej förstå varför :angel:
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Mehl
·
Trav Jag har ju en häst som startat i Norge och vunnit o varit tvåa i maj månad....jag upptäckte nu att dom uppfödarpengarna har jag inte...
Svar
5
· Visningar
2 100
Senast: jesse
·
O
Trav Om man har satsat på en häst, (VP) hur vet man hur mkt man ca får ut? här är resultatet...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: ghost
·
K
Trav Om jag har ett kallblod som jag skulle vilja testa på monte med ,som är efter en ej godkänd hingst och inte får tävla på travbanan pga...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Foolish
·
Trav Hur gör ni? Min lelle hingstunge (14 månader) är cool och mycket hanterad, dock lite hingstig och busig ibland och ganska tuff i...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: Rikkan
·
Trav som ganska färsk travhästägare har jag nu läst nya champion ungefär 4 gånger och ...letar febrilt efter nya härliga böcker om travhästar...
Svar
13
· Visningar
1 573
Senast: lsz
·
Trav Vilka spår betraktas som bra resp mindre bra? Är det samma oavsett om det är voltstart eller autostart? Hur stor roll spelar spåret...
Svar
2
· Visningar
1 430
Senast: ghost
·
Trav Jag köpte en speedcart i lördags tillsammans med två travselar :) Som jag letat efter vagn och äntligen hittade jag! Men när jag...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: CA
·
R
Trav har blivit med travare igen. :) äntligen :D el jag å jag är stallägaren som har köpt sej en fyra åring efter Huxtabel Hornline och...
Svar
13
· Visningar
855
Senast: raven_82
·
L
Trav Har läxa tills nästa onsdag, två lätta frågor igäntligen. men jag har hjärnsläpp!! 1. Raporterings bästemmelser. Det står i...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: Lozzan
·
M
Trav Nu e jag riktigt förbannad! Startade på Bergsåker ida på lunch Dubbeln.. Hade namngett flera olika kuskar som jag ville skulle köra...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: burton
·
Trav Funderar lite löst på att låta någon starta mitt russ i trav, har ingen aning om vad som krävs av en ponnytravare men hon travar j*vlar...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Vilya
·
Trav Var ni där och såg när Faksen förlorade? Helt otroligt att J-O bara sov bort sista sväng och insåg försent att det var kört! Men roligt...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: misan
·
F
Trav Ni som vet - var kan man köpa öronproppar utan snöre?
Svar
9
· Visningar
2 129
Senast: The_black_angel
·
Trav STC driver med mig!!! :o För ett år när jag sist använde tävlingsdressen så stod det fel på dressen i programmet så jag kollade på...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: jari
·
T
Trav Hej! Inte för att jag har en pålle som brukar resa sig när man kör men ändå, man är väl bara lite nyfiken.. Hur fäster man en resgjord...
Svar
7
· Visningar
3 034
Senast: Trotting_horse
·
B
Trav Ja, just det... Alltså om hästen är kvalad för både för sulky och monté och sedan inte startar på 8 månader (eller mer....) och...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: Montéryttare
·
Trav Nu tänkte jag att jag en gång för alla ska få svar på vad två utrustningsdetaljer är för något. Har kollat på många travlopp och...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: cämela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V