Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav kub6a som stod som restultat på en bekants häst? :o a var för auto, men kub6 har jag aldrig sett :D
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: cämela
·
Trav Någon som kan något om detta får jättejärna berätta "allt" ni vet om det. En fråga som jag speciellt vill ha svar på är hur länge...
Svar
4
· Visningar
1 192
Senast: igbest
·
Trav Jag har blivit erbjuden 10% som en gåva i en ettåring. Min första tanke var att bara tacka ja, vad att förlora? Men när jag sen insåg...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: danilo
·
B
Trav Fråga till alla er som varit aktiva under många år inom travet :o Hur vanligt är det med halsproblem på travhästar och vilka...
Svar
1
· Visningar
2 876
Senast: Segen
·
Trav ...av er travmänniskor och identifiera 7 hästar från Dannero igår! Solen låg på lite FÖR bra ibland så både nummer och färg syns inte...
Svar
17
· Visningar
1 461
Senast: Zuzzi
·
Trav Jepp, så har man fått ett "r" i raden för första gången. Där fick jag för min tråd tidigare i våras om att ponnyägarna inte ska släpa ut...
Svar
15
· Visningar
1 513
Trav Hej! Håller på att leta till beg. sulky till min ponny som ska starta till våren, ett russ. Men jag är ganska grön på det här med...
Svar
14
· Visningar
2 947
Trav Finns det som utrustning för trav? Jag har annars funderat på att köpa en cykeldator för att kunna se hur fort man kör. Då får man ju...
Svar
13
· Visningar
1 772
Senast: prinsus_
·
K
Trav Jag har ett kallblod som e ett år och två månader. Vi har tänkt starta när hon är inkörd. Men jag undrar om premie lopp är nått som man...
Svar
6
· Visningar
709
·
Trav Hur snabb kan en kallblodig travare vara i km/h? både i galopp och trav..
Svar
9
· Visningar
2 536
Senast: Mount Never Rest
·
Trav Vilken travsele är bäst enligt er? Finntack Standard Eller den billigare standard selen i Börjes katalogen? Nu tänkte jag...
2
Svar
33
· Visningar
3 379
Senast: Nora
·
Trav Kan någon vänslig själ tala om för mig hur man räknar poängen nu för tiden, för de har väl gjort om poängsystemet, eller är jag helt ute...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: Cambrie
·
P
Trav Sitter och kollar lite resultat på lopp och ser att en del hästar får ett d som placering, vad betyder det? Tack på förhand /en okunnig
Svar
4
· Visningar
6 597
Senast: Plingplong
·
Trav I eftermiddag/kväll är det dax för start igen för mina små stjärnor! :banana: Och nervositeten river i magen och fjärilrna flaxar runt...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: lsz
·
B
Trav Hej! vi har nyligen fixat till en äldre rockard som egentligen är en tryckvagn och därför lite tyngre. Min kusin har en travhäst och...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: Duff
·
Trav Jag får hem mitt kallblod efter betet nu till hösten. vill se om hon har någon talang på trav överhuvudtaget så måste alltså börja...
2
Svar
31
· Visningar
7 548
·
Trav Jag satt och kollade på fälttävlan som sändes i SVT och vissa av hästarna som tävlade var utrustade med "näsplåster a la maratonlöpare"...
Svar
9
· Visningar
2 025
Senast: ghost
·
Trav Med risk för att få tråden flyttad, eller att verka helt förvirrad måste jag ändå fråga: Är det Wahlsten eller Walsh som märker sina...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: cämela
·
Trav Dum fråga kanske, men vilken tid är första start när det är lunchdubbel??
Svar
1
· Visningar
774
Senast: lsz
·
Trav Efter start i Amatörföreningens provlopp i dag så började jag fundera på hur det funkar med farthållning och bestraffningar i provloppen...
Svar
10
· Visningar
1 271

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka