Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Hur skaffar man sig license för att få rida/ tävla i monté?
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: Lejonelle
·
M
Trav Nu har jag äntligen fått min speedcart. Hämtade den idag. Hade hoppats på att få en svart men fanns bara i blått, rött och grönt. Så...
Svar
10
· Visningar
1 025
Senast: Matiz
·
R
Trav Är det någon som någon gång vart på Meadowlands och sett Hambletonian? Detta klassiska storlopp kommer att ingå i min semester i år :banana:
Svar
18
· Visningar
1 232
Senast: _Jensan_
·
J
Trav Läste chatten med Stig h och det var en som frågade om det går att jämföra Victory Tilly och Scarlet Knight.....och Stig H svarade " de...
Svar
4
· Visningar
1 301
·
L
Trav På stallet jag håller till finns ett eget "privatstall" med travhästar. Nästan alla dessa hästar står lindade med bandage från hov till...
2
Svar
27
· Visningar
3 208
·
K
Trav Hej! Jag har varit på hästvårdssidan och frågat om det här men blev tipsad att fråga här hos er så jag chansar på det! Min fråga där...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: kusinvitamin
·
Trav Ok, jag förstår att sporten är beroende av spelet, men är det så himla svårt för "spelare" att förstå att det handlar om levande djur...
2
Svar
30
· Visningar
2 020
Senast: gladys
·
Trav Är det någon som har koll på hur STC:s "slaskregister" funkar? Jag var inne och kollade upp mitt fölstos mamma och fick se att den...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: mizz
·
P
Trav Handlar det bara om hästen och hur fort den springer, eller gör kusken en stor del av hur det går i karriären? Om man vill lära sig...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Zandrah
·
Y
Trav Jag undrar om travhästar i frihet (stor hage... Eller lös på landsvägen :D ) kan komma upp i samma farter (i trav) som en med sulky...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: bulan
·
A
Trav Undrar bara, gäller åttamånadersregeln för sulkykval om man ska kvala in en montéhäst? Har fått en "problemhäst" till mig som absolut...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: giffan
·
A
Trav Hejsan! Jag är helt grön inom travet så jag skulle behöva alla råd jag kan få :) Jag har en 5 årigt kallblod som vi har startat...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Amatören
·
R
Trav Skulle någon vilja lägga ut bilder där man ser en häst med käkbett i närbild..vore jätte snällt :bow: :bow:
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: NinasApache
·
Trav Har dom någon hemsida? Försökte länka in från täby galopps hemsida men hamnade på en " under construction" sida. Nu har ju den inbitna...
Svar
2
· Visningar
3 783
L
Trav Hej allihopa, det är så att jag vill lära mig om trav och körning. Har hållt på med hästar inom ridningen i 13 år men känner att trav...
Svar
14
· Visningar
1 166
Senast: Lejonelle
·
D
Trav Tja alla bukeisar! Några som ska ner t skara & checka lite trav & parta lite i helgen? Är ju årets bästa!!! Kram på er!
Svar
8
· Visningar
951
Trav För pengarna :angel: :bow: Och ett super duper stort Grattis till segern!!! :bump: :bow: :bump:
Svar
15
· Visningar
1 070
Senast: Mia W
·
Trav Vem vann dagens dubbel idag? Sitter och kollar på resultatet av loppet men fattar inte vad det står. Det var Gidde som vann eller...
Svar
6
· Visningar
806
J
Trav Tycker att det går alldeless för trögt här inne! Tänkte kolla hur det har gått för era hästar? Hur många starter, hur många...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Japanesen
·
Trav I höst ska jag praoa på solvalla, och jag har insett att jag inte är så jättekunnig inom trav. Så säg ALLT ni tycker jag bör kunna om...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka