Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Trav http://www.vlt.se/article_telegram-telegramId=77547.html Hoppas han snart är tillbaka.
Svar
17
· Visningar
1 634
J
Trav Bergsåkers proffstränare Anders skoglund är död!
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Nominous
·
C
Trav Jag undrar om det är fler som har kommit på att det är olika regler för olika banor, huruvida man blir godkänd eller inte. Trodde i min...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: ghost
·
J
Trav Vilken sits tror ni är bäst att ha när man rider montè? Det finns ju oändligt antal, alla har ju sin egen stil så att säga och sin egen...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 739
Senast: Montéryttare
·
Trav jag igen :) Hur allvarligt är det när en häst trampar igenom(bak) i loppen? Påverkar det mkt hästens resultat? Får hästen ont av...
Svar
9
· Visningar
1 992
Senast: crax
·
N
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=3&banID=01&infoID=17400&infoTyp=nyhet Nytt gällande barfota info.vad...
2
Svar
34
· Visningar
2 520
Senast: carro_parro
·
Trav ........de som har licens för att rida montélopp. Vad är de för typ av folk? Är det ridfolk som försöker slå sig in i travet eller är...
2
Svar
37
· Visningar
2 151
Senast: crax
·
A
Trav För shetlandsponnier :) Nytt världsrekord 28 juni Golda Apache gick 2.05,7a i Tammerfors bakom startbil med vingarna ute...
Svar
5
· Visningar
1 210
Senast: AnnaJue
·
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Lilla
·
Trav Vad är det för skillnad på fransk- och amerikanskstam? Utseende, psyke mm?
2
Svar
21
· Visningar
1 844
Senast: Zandrah
·
E
Trav Heej alla glada!! :D Jag är en glad tjej född 1992 :rofl: Jag undrar om det finns någon bra travbanan attt kvala min...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: |eLLaN|
·
T
Trav Unghingsten (3 år) sköter sig perfekt framför sulkyn. MEN, på sista tiden när han körts en stund börjar han halta. Nickar först med...
Svar
8
· Visningar
1 403
Senast: trotters.inc
·
Trav Hur många varmblodiga travhästar föds i Sverige per år och hur många av dem kommer till start?
Svar
7
· Visningar
1 264
J
Trav Visst är det tillåtet att starta med halsförlängare? Finns det några regler ang. halsförlängare?
2
Svar
24
· Visningar
2 381
Senast: jahaja77
·
Trav Är det natt trav där nu i natt ??
Svar
1
· Visningar
835
Senast: chicasweep
·
Trav Hur går det för er?Dagistiden är ju förbi,och de har börjat gå den hårda skolan. Har ni premieloppat? /Lines-som idag spängt...
Svar
10
· Visningar
752
Senast: giffan
·
Trav Vid senaste besöket på travshopen såg jag en ny modell av sko som i reklamen jämfördes med barfota, men den verkade ha bra mycket grepp...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 182
Senast: Lilla
·
Trav Det blir jag faktiskt...besviken alltså......Jag vet att jag är petig....Jag tror egentligen inte att den helt fräscha hästen finns.Men...
Svar
16
· Visningar
1 406
Senast: tuddeomudde
·
R
Trav Gör folk det i dag? Är det vanligt att köpa en starthäst från utlandet utan att kolla upp den före köpet? Tycker att det låter lite...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: solros
·
B
Trav Ja, som rubriken lyder ;) Det är väl inte någon karens på renons flugmedel?? Står inget på flaskan, men det gör det förvisso inte...
Svar
2
· Visningar
1 763
Senast: Boomerang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka