Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag hade tänkt ta tränarlicensen och måste då ha en häst att ta den med. Hittade då ett sto till salu e. Giant Chill som i en olycka...
2
Svar
22
· Visningar
2 638
Senast: xet
·
Trav Istället för att förstöra mack_lobells tråd (mer) om den ruggiga olyckan, gör jag mig en egen tråd här och hoppas även några från...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 981
Senast: Mitra
·
N
Trav Jag är ganska ny inom travet och lär mig just nu att köra. En sak som slår mig är att dessa hästar (två) har dålig matlust. Är detta...
Svar
18
· Visningar
1 290
Senast: Montéryttare
·
D
Trav hur lång tid tar det inna jag får min licens om jag betalar och skcikar in papper på tisdag skulle behöva den senast söndag då det...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: cämela
·
M
Trav Var det nån som var på Eskils idag o såg montén?!?! Skulle vara så kul att höra hur loppet gick, läste att dom öppnade på 1.10.2...
Svar
6
· Visningar
951
·
M
Trav Jag måste bara dela med mig, är så glad när hästen äntligen funkade till 100% under sadel. Har värsta stress-monstret till märr, började...
Svar
10
· Visningar
909
·
B
Trav Hej! Av en händelse hamnade jag på aftonbladets sportsidor. Jag vet inte om ni delar min åsikt men jag förstår inte vad den...
Svar
15
· Visningar
1 295
Senast: roslagen
·
Trav När man ska köpa en duglig (behöver dock inte vara ngn topphäst) ridhäst så är det ofta besiktning på klinik och gärna röntgen...
Svar
8
· Visningar
1 488
Senast: martha
·
D
Trav vad händer om en häst startanmäls av en tränare och sen byts det tränare på hästen innan starten? stryks den automatiskt eller får...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: solros
·
M
Trav ville bara berätta en glad nyhet,,, red mitt 4:e lopp i fredags på umåker och den slutade med min första montéseger...hur glad som...
Svar
13
· Visningar
953
Senast: Maddizz
·
D
Trav vilka är bäst? finns ju olika sorter och tänkte vad skillnaden öär?
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: ghost
·
Trav Funderar på att anmäla dit(vad då desperat :angel: ).Hur är banan?Finns det möjlighet till box,utselningsplats,eller får man binda...
Svar
10
· Visningar
998
Senast: Nebraska
·
B
Trav Köpte för ett tag sedan en beg custom speedcart med QH. Tog bort motstyckena för att kunna använda den till min standardsele. Men nu...
Svar
18
· Visningar
1 060
Senast: ghost
·
S
Trav För oss har det blivit starka hästar med så lite utrustning som möjligt.Vad det gäller denna häst så har det fungerat hitills,även om...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 857
Senast: lsz
·
B
Trav Hur gör ni när era hästar ätit/behandlats med otillåtna medel? Alltså sanerar ni hela stallet :D eller sköjer ni bara ur krubban...
Svar
19
· Visningar
1 417
Senast: PiperGarden
·
S
Trav En sak slog mig just...... :bump: När jag kollade resultaten på Umeå,av 4:a körda lopp,hade 3 st vunnits av kvinnor!Va kul!! :bow...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Kivina
·
Trav Vad tyckte ni? trodde ni på Steinlager eller på Gidde? Jag trodde nog på Steinlager men hoppades allt vad jag kunde på Gidde... lite...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 926
Senast: gladys
·
Trav Spinn off då.. Vad gör ni för säkerhets skull?Jag har massor med principer. Tex; #Kör inte en meter utan hjälm #Unghästar(ettåringar...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 935
·
J
Trav Någon som varit i Oviken? Har de normala boxar ? Hur är banan? Visst är det 800 m bana? Är lite nyfiken bara, start på tisdag....
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Zarah.Q.
·
J
Trav Idag så gick ju min älskling Joker kval.. Fick tredje par utvändigt men efter ca 500 meter så var han i dödens, första 500 gick på...
Svar
15
· Visningar
1 165
Senast: PiperGarden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V