Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav ni som kör ponnytrav, har ni startat? hur har de gått? nästa start? förväntningar inför säsongen? vad tycker ni om pengahandikapp? mvh/M
Svar
7
· Visningar
953
Senast: DeZemBer
·
M
Trav Vet ngn var man hittar lite fakta om puls värden när man rider?? var dom bör ligga när man tränar mm
Svar
2
· Visningar
739
Senast: maxen
·
K
Trav Hej allihopa! Idag har jag varit på trav med kompisen Cattis nere i Hudik. Cattis har hand om Kung Lavec hos Svante Båth, och ni som...
Svar
16
· Visningar
1 490
Senast: Kia
·
Trav Kan vi få ha en sån här, eller förvisar du oss till gnägg ameo? Risken ar att den fort försvinner där bland alla andra inlägg Vilka...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: nilema
·
Trav Känner ni igen henne? Fia blev vald till årets travhäst på bukegalan :) Nu är det dax att åter beträda banorna, kvalar fredagen...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 363
·
Trav Kan vi inte alla hålla tummarna för att jag har varit riktigt j*vla korkad vad gäller mitt äldre shettissto?! Hon gick 3:00 tider i...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Jamtland
·
B
Trav Undrar litegrann om det här med att göra om selar/vagnar till QH. Har hört att man inte får ha sele/sulky med "självmonterad" QH i...
Svar
5
· Visningar
3 493
Senast: cämela
·
Trav ja vad säger ni? Skadan eller den snabba tempoväxlingen som en viss kommentator bestämt slog fast vid.
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: solros
·
Trav ..men behöver tips och råd! Han är en valack på 13 år. När han var väldigt ung (och fortfarande var kvar hos förra ägaren) så startades...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Montéryttare
·
S
Trav :love: så här kommer lite bilder från dagens seger,med Piggybank!! :love: http://i2.photobucket.com/albums/y5/strally/SA500004.jpg...
2
Svar
27
· Visningar
1 673
Senast: Skruttan1982
·
Trav Startar en ny tråd för att få ihop förslag till krönikörer i vinnare.Kopiera listan,och skriv in ditt förslag :) . ARVIKA(hmm,blev...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 603
·
Trav Härmar elitloppstråden och frågar vilka som ska till Oslo nästa helg?
Svar
8
· Visningar
723
Senast: Lilla
·
Trav :D Idag startar Ville Världsvan på Momarken, i morgon startar Black Flyer på Valla och på torsdag startar New Kid på Örebro :bump...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 313
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav Hej nu vänder jag mig till er. :bump: Har funderat på att ta ut min amatörlisens. :) Hur gör ni amatörtränare när ni tar emot...
Svar
5
· Visningar
940
·
Trav :bump: :crazy: började ju bra med att jag slapp köra dit, vilket ju oxå resulterade i att jag slapp ta hand om sulkyn samt fixa nån...
Svar
17
· Visningar
1 126
Z
Trav Många tycker att "vi" slår hästarna inom trav sporten men vi slår INTE(!!!!) Hästarna vi ger dem bara uppmuntrande klappar bara så att...
2
Svar
31
· Visningar
1 833
·
B
Trav En bekant ska nu köpa en ny sulky till sin häst. Frågade då mig om råd. Jag har kollat runt och det finns mycket fina sulkys men, hur...
Svar
7
· Visningar
2 970
Senast: stally
·
J
Trav nu har jag genomgått montèlicensutbildningen, och ska fixa en jacka....men...vad jag har hört så kostar en riktig montejacka flera...
Svar
7
· Visningar
1 232
·
Trav Sitter o beställer lite extraremmar från Börjes till selen. Jag behöver två skalmremmar bland annat, och jag hittade nån för 89.50. Men...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: ameo
·
L
Trav Visste ni att nästan hälften av tränarna som håller till på Tor di Valle (Roms travbana) kombinerar tävlingsverksamheten med...
Svar
16
· Visningar
1 898
Senast: lsz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025