Nu är det dax...

Sv: Nu är det dax...

jari skrev:
jo *host hrm* jag har väl varit ut först med en sjuk (ovetandes) häst... och sen med överfrisk... startgalopp och tappade 150m sist i mål!
har nu 205p får se hur långt det räcker :crazy: Ska anmäla lite nästa vecka.

Kom ju med då!! Måndag på Hagmyren :p Och spår 11 är inte fel till den där stressputten! Så det ska bli kul :cool:

nä så typiskt! hittils hr det varit så många att om delat loppen och alla kom med. jeppe anmäle alrig till 6:e men hon kom nog inte med är heller. typiskt då hon känns bättre än nånsin förr! jaja så är litvet ;) hittar inte din häst på listan??

OK!Kan vi ses då? :cool:
Vi skall oxå till samma bana som Stig-Henry....... :cool:

Vilket lopp startar din häst,och vad heter den?

Näe,nu åker vi åt andra hållet....... :D

Till Rättvik på fredag,eftersom vi är machosistiskt lagda,passar vi på att möta eliten :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Men det verkar vara vår lott,att pinas,gubben kör storbanematch på söndag på Åby,och blev lottad på 8:e spår,med den enda häst som hade 0 poäng........ :rofl:

Vi skrattar nästan ihjäl oss...... :rofl:

Tur man e begåvad med humor......... :cry:

Du får göra som oss om hästen visar form,uppanmäla....... :devil:

Finns liksom inget allternativ,jo att tappa förmen då,lagom till man kommer med......... :crazy:

Trav är roligt... Är hästen också lagd åt det hållet? ;)

Ska du med till Åby? Jag ska kolla så han kör ordentligt… :D

stally skrev:
Till Rättvik på fredag,eftersom vi är machosistiskt lagda,passar vi på att möta eliten :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Super Light har nog "tappat" formen :idea: + Lång lång resa :p
men det är ju läge för rekordsänkning... draghjälp saknas ju inte :D

Senast ändrad av en moderator:

Lopp två,och är "hästen med det förbannade :devil: namnet " enligt den som sköter anmälningarna :angel: .
Men det är inte min häst,det är leasad av Isz.
Nästan läge för en buketräff på Rättvik ju!

Det är ju inget fel på hästen,inte kusken heller och absolut inte tränaren.Kan den höga galopp% bero på uppfödningen tro :confused: :angel: ;) :D :rofl:

Lines skrev:
Det är ju inget fel på hästen,inte kusken heller och absolut inte tränaren.Kan den höga galopp% bero på uppfödningen tro :confused: :angel: ;) :D :rofl:

Mycket möjligt för att inte säga högst sannolikt :rofl:

Visst e trav sköj!! :D

Jag sa fel,på Åby har han 4:e spår på andra volten......
Med din hjälp kommer det att gå finfint!!

Själv stannar jag hemma och tar hand om pressen,som står utanför dörren redan lördag morgon och har inbjudan till Elitloppet att skriva om....... :D :angel:

Eller så sitter jag i stallet och tjurar........ :cry:

Tyvär kan jag inte komma till Hagmyren och staketkuska...... :crazy:

Men jag följer noga resultatlistorna hemmifrån!

Antar att Super inte är så utmattad av resan mellan Romme och Rättvik,eller kommer han direkt från Vincennes(stavas det så?)?

Hoppas nu bara min lille pålle går iväg felfritt,volt är ju ett gissel.... :crazy:
Såg du att vi kvalat Monte`?

Börjar ditt namn på S då?

Fans flera hästar med :devil: namn........

Jag morsar gärna på er alla på Rättvik,vår pålle kommer nog att vara tossig men kom förbi endå,eller så kommer jag,kul att ses!!

stally skrev:
Börjar ditt namn på S då?

Fans flera hästar med :devil: namn........

Jag morsar gärna på er alla på Rättvik,vår pålle kommer nog att vara tossig men kom förbi endå,eller så kommer jag,kul att ses!!

Nej hennes häst börjar på T .......ett fint äppelträd :love: .
Hon står i vår trädgård ....har mycket knopp och slår snart ut i blom.

Våra uppfödningar har äppelnamn och om vi hittar träden i Sverige planterar vi ett för varje häst. Nu är dock trädgården full av äppelträd så vi har valt utländska äppelsorter de sista åren.

Ett annat äpple startar den 5:e (Bergsåker). ;)

Senast ändrad av en moderator:

Jomen hästen startar på T,men Lines namn börjar på S....... ;)

Det var så jag menade,är du på Rättvik?Med samma häst?

Hoppas vi syns :banana:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: MML
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 786
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
1 009
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V