Nu är det dax...

Sv: Nu är det dax...

Inlägg kl.04:08, var du segerrusig och hade svårt att sova eller fölvakar du? :D

Vad fick hon för lopp?

Det verkar bli Äpplepaj av alltihopa :rofl:

Grattis då till seger!! :bow: :banana:

jo vad fin. när blir et start då? skellefteå på torsdag för mig.

solros skrev:
Inlägg kl.04:08, var du segerrusig och hade svårt att sova eller fölvakar du? :D

Vad fick hon för lopp?

Lång resa hem i dimman. Vi mötte gryningen och njöt av livet. :banana:

Var tvungen att gå in på atg och kolla om jag hade drömt (hittade 1:an där också) och samtidigt poppade det upp ett "grattis" från en vänlig själ här på buke (sånt värmer) :bow: ........därav mitt besök här
kl 04:08 :D :D :D .

Jag kan bara tacka min underbara tappra lilla häst :love: och Kajsa som körde med hjärna och hjärta......enkelt motstånd kanske och lite tur, men jag är mycket stolt och mitt självförtroende steg betydligt (har inte mycket av den varan när det gäller tävling kan jag lova)

Senast ändrad av en moderator:

martha skrev:
Nämen Guuuud :bump: VANN du ........Tjohooo GRATTIS GRATTIS :D :D

Joooooo du.......jag tackar för ditt "pulver".......vad hade du stoppat i burken egentligen :d :angel:

martha skrev:
Hihi...egentloigen hade jag stoppat dit en 15 tid...men det gick ju bra ändå :rofl: :rofl:

Onödigt att slita ut sig med 15-tider när man kan vinna på en 17-tid.......vi sparar din 15-tid till nästa gång när motståndet är bättre och din "kur" behövs. :cool:

i dag är hon anmäld till start! !!!

Lopp7 på torsdag den 26 i Skellefteå startar vi om inget oförutsett händer!

nilema skrev:
i dag är hon anmäld till start! !!!

Lopp7 på torsdag den 26 i Skellefteå startar vi om inget oförutsett händer!

Det är nog dax att nåla en tråd "kommande starter" för "bukehästarna" :idea: . Vad kul att det är så många som kommit igång.....och fler är på väg ryktas det :angel:

Nilema: Lycka till och glöm inte "rapporten" efter loppet :banana:

hmm jag var nog inte riktigt nykter när jag skrev inlägget..... Lopp 9 ska det vara och inget annat......

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: MML
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 786
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
1 009
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen