Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Min morbror är amatörtränare och har haft travare i alla år. Min uppfattning är att rasen är en nätt och smidig typ av häst. De flesta...
2
Svar
35
· Visningar
3 367
Senast: Skruttan1982
·
Trav Resultatet för Bergsåkers ponnytrav har kommit in på hemsidan, och jag har i lugn och ro suttit och tittat igenom listorna. (Var lite...
Svar
17
· Visningar
1 316
Senast: gonkan
·
Trav Har skaffat en ny häst som har ett väldigt klipp i steget bak men vars framsteg "inte hänger med" alls... Det är kort och lågt, är det...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Montéryttare
·
J
Trav Min lilla underbara 3-åring tränade underbart fram till i höstas då han började växa otroligt mycket uner vintern och under...
2
Svar
29
· Visningar
3 035
Senast: Montéryttare
·
Trav Jag från norrland ska äntligen ta mig till Solvalla den magiska helgen Nån annan som ska dit? Ska på fullmäktigemötet på fredag fm...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 166
Senast: Illiana
·
J
Trav Var inne på solvalla idag och träffade mina hästars skötare!Tog med mina syskon som aldrig hade träffat dessa hästar :eek: fast dom...
Svar
4
· Visningar
776
Senast: solros
·
B
Trav Eftersom jag själv har kommit igång på allvar med intervallträningen med min häst så är jag nyfiken på hur ni som hållt på ett tag...
Svar
6
· Visningar
2 256
Senast: bulan
·
Trav Hur är det om man stryker för hälta??Skall man ha friskintyg då?? eller är det bara två dagars anmälningsförbud??
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: nilema
·
Trav Någon som såg Vinnare igår?Nilsson pratade om aktuella elitloppshästar,och sa flera gånger HON om Gigant Neo :crazy: .Trots han fick...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: jari
·
S
Trav Vi funderar hit och dit om vi ska sälja vår kallblodshingst ( 1-år ) eller om man ska lämna till någon tränare. Vad har man att välja...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: jari
·
C
Trav Jag har en ridtravare som jag tömkör, rider och hoppar lite med. Eftersom jag alltid har varit intresserad av ALLT som har med hästar...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: burton
·
Trav Jag tror att jag blir tokig.... :crazy: Kallblodet stryker sig på kotorna men han kan banne mig inte ha några skydd. "Flärpen" på...
2
Svar
29
· Visningar
3 300
Senast: martha
·
Trav våran häst ska starta i morgon på åmål. sedan en vecka tillbaka har han haft ganska kraftig mugg som snart är borta. massören var här...
Svar
12
· Visningar
1 173
Senast: ghost
·
L
Trav Sitter och läser en insändare i "Ronden" och tror knappt mina ögon. Tydligen är inte uppfödarna välkomna att hälsa på "sin" häst på...
2
Svar
28
· Visningar
1 841
Senast: lsz
·
Trav Härligt att efter en hel dag på travet komma hem, reflektera en stund och inse att man är helt igenom NÖJD med de två små damernas...
Svar
12
· Visningar
845
C
Trav jag är lite orolig för min diamant. hon är så otroligt "tung" runt om. va ska jag ta mig till. jag linimenterar och bandagerar henne...
2
Svar
23
· Visningar
5 069
Senast: cämela
·
Trav Nu ska jag köpa vagn. Vad ska man börja med för vagn för att ha för inkörning och träningsbruk? Mina grannar pratar om långvagn, är det...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Najtan Tabac
·
E
Trav Vart kan man få tag i en ny champion sulky till russ?
Svar
1
· Visningar
2 428
Senast: TooFatToFly
·
Trav När man kikar runt här på buke, finns det ju en hel del fd. travare som sålts till ridhästar, de flesta av dem med ganska anonym stam...
2
Svar
27
· Visningar
2 780
Trav Några som ska dit? Vi ska spöa skiten ur er :devil: ;) //Emma från Rättviks Naturbruk :D
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen