Vart tog alla "kändisar" vägen?

Sv: Vart tog alla "kändisar" vägen?

Lazio skrev:
jag stod i samma stall som en tjej som har en valack som heter Got to be, han har tjänat 599 350 kr, och är numera ridhäst.

Nejmen, känner du Got To Be :love:

Honom var jag lite kär i när han stod i samma stall som vår häst för minst 10 år sedan. En mycket vacker och snäll häst som säkert passar fint som ridhäst nu.

Hälsa honom så gott :banana:

// Suzanne

vet inte om det räknas som "kändishäst" men min pålle har sprungit in öer 200 000 och är brorsa till Faksen.. går osm ridhäst och sparring häst hemma hos mig nu :D

kom på en till häst som jag vet.. västerbo Hazard, en av Stig lindmarks gamla. men han blev avlivad för ett par veckors sen :(

Hej,
Kommer nån ihåg "Famous Kloster"?
Känd i början på )90-talet
Han har varit de sista åren hos mig,fick tyvärr ta bort honom i höstas pg.av svår knäskada.Han blev 17 år.
En underbar häst,e MR Drew,u Fröken kloster.
mvhR

rosita skrev:
Hej,
Kommer nån ihåg "Famous Kloster"?
Känd i början på )90-talet
Han har varit de sista åren hos mig,fick tyvärr ta bort honom i höstas pg.av svår knäskada.Han blev 17 år.
En underbar häst,e MR Drew,u Fröken kloster.
mvhR

Haha nej inte honom men en halvsyster känner jag, eller kände nu är det länge sedan jag hade kontakt med ägarna. Hon var riktigt duktig hon oxå!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Behöver lite hjälp med mina rättigheter å skyldigheter, hoppas någon vet mer än jag och orkar hjälpa... Sålde mitt fd. tävlingssto...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 487
Senast: IzeUnicorn
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 340
Hästmänniskan ...flytta till ett annat stall! Måste få beklaga mig lite och höra hur det ser ut i resten av landet. I somras flyttade jag till en...
Svar
14
· Visningar
3 302
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka