Elitloppet

Sv: Elitloppet

lsz skrev:
Jag hör av mig när paketet kommer...så att du vet .

Oki. jag pratade med den andra jag skickade till och det hade heller inte kommit fram......så på måndag är det nog framme då. :)

martha skrev:
Attans farbror, men han kanske kan få gikt eller nåt :angel:

Hade han inte redan brutit lårbenet plus fått diabetes under de senaste två åren så hade jag nog kunnat önska honom lite olycka, men nu vågar jag inte ;)

Näää, vi ska inte önska nån i olycka...bajja mig.....fast det skulle vara kul o se dig :D men du kanske kommer hit i sommar???

Auktionen måste man väl gå på då man bor i Väsby :D om den nu är på scandic som vanligt... *trött o snurrig idag...o i vanliga fall me*

Sen jagar jag som en toook, för jag bara vill vara med i monté loppet på både valla o eskil... har fått två nej, "dom går så bra nu så jag vågar inte testa just nu..." *arghhh* Varför är folk så fega för, har ju ridit dom båda förut... Har en tränare kvar att krusa... *håller tummarna* men annars får man väl nöja sig med läktar plats o låta den svenska-avundsjukan frodas :o ;)

Ska självklart dit!

Vill se världens åtta bästa hästar i final, att det blir rejäl körning och att en svensk avgår med segern! :rofl:

Räknas "Nedre Norrland"? :angel:
Jo jag ska dit!! förra året var det Konfirmation av dotter. Men iår kanske jag tom får med min sambo!

Vill se en rafflande upploppsstrid mellan Gidde och Scarlet... med "utlänningarna" 25 m bakom :p Vem som vinner spelar ingen större roll...

*knapplån*
Hallå???!!! Är det INGEN som vill göra en stackars arbetare glad och säga (går bra att ljuga... ;) ) att dom ska till Sprintermästaren??? :cry:

Tre dagar Solvalla och trav blir det för min del iallafall, auktion, party och elitloppstrav :banana:

inte ens för att göra en stackars Linda glad? :cry:
Det är ju faktiskt en del av allt det hela att det regnar... men det har ju faktiskt varit uppehåll NÅGRA år... ;)

Jag brukar åka till Sprintermästaren. Det brukar inte alls regna om man är på plats (det bara ser ut så på TV bilderna) och skulle det göra det så gör det inget om man har man sol i sinnet... :D

lsz skrev:
Du måste meddela mig när du startar på Eskils....

Huahh, nu har jag ringt mitt sista kort... med ett positivt svar, "vi ska försöka"... Det som var intressantast var Eskils och Gävle, men även Elitlopps-loppet :banana: är bara sååå himla gla!! :bump: Har en som jag rider, om allt bara kunde lösa sig o ägarna är på o jag hinner kvala så kan jag lova att hon vinner... då ska man spela allt man äger o har, men det är om allt hinner lösa sig :D :D nöten till mig, är ju ute i sista minut *suck* men men..... håll tummarna för mig!! :d

jari skrev:
Räknas "Nedre Norrland"? :angel:
Jo jag ska dit!! förra året var det Konfirmation av dotter. Men iår kanske jag tom får med min sambo!

Vill se en rafflande upploppsstrid mellan Gidde och Scarlet... med "utlänningarna" 25 m bakom :p Vem som vinner spelar ingen större roll...

Frågan är väl om Scarlet är helt 100%Stig var inte nöjd efter igår... Hoppas att det inte är samma strul som i frankrike när han ströks, och beslutet att gå till avel kom...

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 492
Senast: Thaliaste
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 485
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka