Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Trav Ponnyn är utlånad till travet och bor hos världens underbaraste familj där alla pysslar med trav,själv är man ju helt totalt JÄTTE GRÖN...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: stally
·
Trav jag har fått lov att låna en häst till hösten då jag ska gå montélicensutbildning. Problemet är att denna hästen inte är inriden, utan...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Montéryttare
·
B
Trav Nu är jag nog lite sur...mitt i glädjen..nej kanske ledsen.... Jag har funderat över det här med travjournalister och deras...
Svar
15
· Visningar
1 134
Senast: lsz
·
Trav Läste att General Du Lupin har utrustning i Frankrike som inte är tillåten i Sverige. Sk lasso eller pullstropp. Hur funkar en...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 794
Senast: solros
·
B
Trav Jag är för gammal för att kunna hålla på med ponnytrav men tycker ändå det är vansinnigt roligt. Jag undrar om jag ändå kan träna och...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: lila
·
Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 407
Senast: ghost
·
T
Trav Är det någon som kan komma m tips om var i Skåne jag kan köpa en riktig travdäckel t shetland? Letar även efter långbrösta t shetland...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: burton
·
Trav Hmm...vem tror ni vinner årets Elitlopp?Är ni patriotiska som jag och hoppas på att Gidde :love: ska ta hem det igen?Eller blir de en...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Breakdance
·
M
Trav Vad tror ni? :d 1 ZANAGA s 10 Svantesson Kristina (Sjö Ov)a 2 SCOTT BOKO v 5 Blad Malin (Nys Ch) 3 RUBIN S.R. v 8 Höijer...
Svar
6
· Visningar
963
·
M
Trav ..nån som vet var man kan få tag på en sån?!?! Nån som importerar eller en länk till frankrike?!?! Är sååå sugen på en sån som...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 706
·
S
Trav Efter hård vinterträning med "Pajasen",fick vi äntligen ut honom i lopp igen..... :bump: Lång resa till Kalmar,slutade 3:a,gick 14,5...
2
Svar
20
· Visningar
1 585
Senast: stally
·
Trav Isz ska ha sin första egentränade häst till start på tisdag.Gissar hon är en aning nervös :angel: .Det är ju bra att lära av andras...
2
Svar
21
· Visningar
1 706
Senast: solros
·
J
Trav Jag tänkte köpa ett travsele från B****s. Den som passar för russ (1495 Kr). Det står "Travsele i svensk modell till lågpris. Komplett...
Svar
3
· Visningar
855
Trav Fick för ett par år sedan ett erbjudande att köpa en polsktillverkad speedcart, sprajtans ny, för ett ruskigt bra pris. Vet någon var...
Svar
9
· Visningar
2 186
Senast: snurran
·
J
Trav Måste bara skriva!!!!!!! När jag fick Guiden hem i brevlådan så såg jag att det var artikel om STEFAN HULTMANS treåringar.. Jag...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Snurrfian
·
B
Trav nu är jag verkligen besviken. Vår fantastiska tjej startade idag (bodbäcksgull), hon gjorde en kämpainsats trots otroligt dålig aktion...
Svar
15
· Visningar
1 492
Senast: Bodbäckspålle
·
H
Trav Hej! Jag har en nordsvensk travare efter Verner.... Nu är det så att flera av mina vänner har berättat hur fin denna häst är/var...jag...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: martha
·
C
Trav Lopp 1: 2140 1) Kipkosgei, Mauri Jaara, 19,7 (35) 2) Inbyflickan, 19,7 (94) 3) Lönshults Camin, 20,4 (79) 4) Blessing, 20,7 (534) 5)...
Svar
9
· Visningar
888
Senast: jari
·
C
Trav med Stig H i sulkyn.. vad tror ni om det? blir det bra eller fjasko?
Svar
13
· Visningar
892
·
M
Trav Nån som ska åka över? :bump:
Svar
1
· Visningar
671