Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Har ett 3årigt kallblod, tränar för att kunna starta till sensommaren, vad är för och nackdelar med att raka? När är bästa tiden...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Montéryttare
·
J
Trav Hur går det för era hästar nu när vissa ska göra årsdebut eller som redan gjort det? Hur ser era hästars framtid ut? Längtar...
Svar
17
· Visningar
1 249
Trav Har just köpt en ny storloppsstjärna ;) och om nu allt går som man önskar kanske ett litet premielopp framåt vintern är...
2
Svar
36
· Visningar
2 994
Senast: Indyhope
·
N
Trav Har köpt mig en ny roadcart och fick då med QH, för att min sele är en QH sele. Efter att ha tittat på dem en stund så kliade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: Natali
·
Trav Vart hittar man försäljare till det?
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Shettisar
·
T
Trav En bekant säljer en travsele, utan brösta, töm och huvudlag och jag får köpa den för 500 kr. Lädret är bra och den är aldrig använd utan...
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: ghost
·
Trav En jättebra idé :) .Men inte känns det som Johan har så mycket nytt att komma med mera?Jag tycker att krönikan borde göras av en ny...
Svar
16
· Visningar
1 573
Senast: lsz
·
S
Trav vad ska man som nybörjare på travhästar tänka på det verkar kosta mer att försäkra travare Jag hörde att man inte kan försäkra för...
Svar
11
· Visningar
1 026
Senast: Snurrfian
·
Trav Vilka är era favorithästar bland travarna? Alltså utöver era egna förstås. ;) Min klara favorit är Self Possessed. Avgudade honom...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 787
J
Trav Ja, pållen som jag just fått hänger tydligen alltid på vänstertömmen i värmningen, men det försvinner till loppet. Så jag undrar bara...
Svar
2
· Visningar
1 672
Senast: Snurrfian
·
Trav Ja vad gör man? "Nya" kusen tycker att det är hur pestigt som helt att ha saker I öronen och nästan lika illa att ha huva. Han...
Svar
17
· Visningar
2 546
Senast: Mount Never Rest
·
N
Trav När frysmärker man travhästar egentligen? Görs det vid en viss ålder eller? Har nämligen kollat in ridtravare till salu och har sett...
Svar
8
· Visningar
1 723
Senast: Tiggertjejen
·
Trav har l'mnat detta livet och travat till trapalanda. I fredags började han bete sig konstigt och hade svårt för att resa sig. Under...
2
Svar
38
· Visningar
3 053
Senast: Albatross
·
T
Trav Har en sulky med träskaklar, frisk och fräsh. Vågar man montera QH på den eller blir det för klent? Har någon provat? Får man det över...
Svar
10
· Visningar
1 984
Senast: jari
·
Trav Hur långt har ni kommit i träningen? Jag och Lillan har ju varit ute och gått en del lite till och från, men nu har han bara drällt i...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Illuzter
·
Trav Då är det dags för nästa grej då... "Nyförvärvet" får skav av svanskappan, jag har testat lite olika modeller av svansrem men vad ska...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 806
Senast: ameo
·
R
Trav Vad har ni för erfarenhter? Jag hittade denna bilden på en sida och vill gärna höra vad ni har för erfarenheter av denna typen av sko...
Svar
13
· Visningar
2 389
Senast: gladys
·
P
Trav Hej! Jag har köpt en f.d travare och det enda jag vet om vad som hände på travet var att han inte startades. Var kan man vända sig för...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: pompelina
·
Trav Var två hästar från grannstallet iväg och tävla idag, en i åby och en i Örebro. V5 tror jag. Nån som vet hur det gick i dom loppen? Vet...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Mirre
·
Trav snart...snart...snart...är det dags igen ;) !äntligen :banana: sätter ponnytravsäsongen igång igen!första starten blir förhoppningsvis...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: lila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka