Favorithästar

Sv: Favorithästar

Najtan Tabac skrev:
Firade västerbo daylights världsrekord med ägarna/uppfödarna i lördags =). Vikken fest.. he he. Så en spotlite avkomma skulle ju inte vara fel ;).

Men den märren är juh magisk!!! Undrar vad dom gör för att få en sån far på na :idea: hon är så outstanding så det finns inte.. tror nästan hon slår Hilda tillomed :d

Hej allihop!
E det ingen mer än jag som håller på Gidde Palema? :confused:
Han e ju bäst! :love:
En annan favorit var ju lille Bolets Igor med sin eviga löpar skalle!! :banana: Där kan man skacka om en vinnare än nu på gammla dar ser han ut som en vinnare! han vet vem som e bäst! :love:
Kramar Linnea :D

min favorit är helt klart ikaros ness (finare häst kan man inte hitta)
men då tycker jag självklart om alla ness hästar dom har sånt bra temprament

Fan Idole, Lady Abb, Remington Crown, Cocktail Jet.

Sputnik, har pm:at dig om Nobil Queen :-)

Helt otrolig vad jag fått reaktioner på"Nobban" att hon var så poppis. Hade jag vetat det hade jag lagt ut hennes namn när hon levde så kanske jag hade vetat mer om henne, all info jag fick när jag köpte henne verkar ha varit galen?!

Minisilver :bow: :bow:
och Indian Trail :d är det just nu.

Minisilver bara för att han är så gullig och liten och indian Trail för att han ser så maffig ut med sitt framsteg!

indyhope skrev:
Vilka är era favorithästar bland travarna? Alltså utöver era egna förstås. ;)

Min klara favorit är Self Possessed. Avgudade honom nästan som tävlingshäst och han verkar ju ha fått en bra början i aveln. Skulle inte säga nej till ett föl efter honom. :angel:

Mina favoriter är:
Kallblod: Tand Troll GUUUD :eek: Vilken vacker man han har!! :d
Varmblod: Why Not, jag har aldrig sett honom "in action" men han har en otrolig utstrålning :D

Izamoon skrev:
Gidde Palema helt klart
Är det någon mer än jag som brukar uttala Gidde fel :confused:
Jag hörde hur dom sa på TV och reagerade på att jag har sagt fel!! :crazy:
Jag brukade säga som det låter med G MEN på TV sa dom mera Jidde... Man lär sig något nytt varje dag :smirk:

Jag tror inte jag har sett nån nämna Copiad. vem kan glömma hans karriär?? har sett honom live och det var något extra.
Det är en sån häst man tänker på med värme.

Ja, Copiad ja! Såg Elitloppsfinalen 1994 live när han mötte Pine Chip.
Men jag var riktigt impad av Pine Chip. Det var ett monster. Synd att han galopperade i finalen. Taskigt att han inte ens fick bli tvåa.

indyhope skrev:
Ja, Copiad ja! Såg Elitloppsfinalen 1994 live när han mötte Pine Chip.
Men jag var riktigt impad av Pine Chip. Det var ett monster. Synd att han galopperade i finalen. Taskigt att han inte ens fick bli tvåa.
Världens dyraste knäkappa?? :smirk: ;)

Liknande trådar

Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 676
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 225
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat