Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Lite undringar om regler för monte'. Kan man kvala in en travare i monte'lopp som inte är inkvalad efter sulky? Jag tror att många...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Montéryttare
·
C
Trav dagens i-landproblem..min lila förbygel är borta. :cry: är et någon som vet nån som säljer eller som själv har en lila eller lila/vit...
Svar
12
· Visningar
949
Senast: cämela
·
T
Trav En bekant till mig har sålt sitt kbl-travar"föl" till en travkusk. Jag tappade hakan då jag fick höra att han redan körde henne 3dagar i...
2
Svar
26
· Visningar
2 116
Senast: martha
·
Trav Sitter och är så nervös.....Dags att starta pållen på Halmstad travet på måndag. Jag hoppas att allt går bra och han inte kommer...
Svar
1
· Visningar
735
Trav hur håller ni när ni kör? Är smått fövirrad nu, på skolan säger dom en sak, och i travstallet där jag praktiserar en annan. Hur gör ni?
Svar
6
· Visningar
1 755
Senast: zilla
·
M
Trav hur gammla är ni? hur långa är ni som rider monté? tycker ni 65 kg är en bra gräns? vad har ni för sadlar? tävlar ni mycket? hur...
2
Svar
28
· Visningar
3 002
R
Trav som krävs för att kunna genomföra ett lopp utan att störa hästen? Jag var i dag och såg på några minst sagt varierade...
2
Svar
36
· Visningar
4 739
·
Trav Då jag snart ska bli hästägare till en häst i påbörjad träning vill jag ha så mkt information som möjligt. *B-tränar licens, vad...
Svar
3
· Visningar
1 636
Senast: nilema
·
E
Trav Hej! Travhästar finns ju som varmblod och kallblod, men sedan finns det ju en mängd olika travare. Vilka är vanligast i Sverige och...
Svar
2
· Visningar
1 789
Senast: Snurrfian
·
I
Trav Ja, precis som rubriken lyder undrar jag, hur mycket säger vilopulsen om hästens kondition? Är det så att en häst med låg vilopuls...
Svar
6
· Visningar
4 096
Senast: jari
·
F
Trav nån som vet var man kan köpa boken nya champion i västeråstrakten???
Svar
1
· Visningar
935
Senast: M-kuse
·
Trav nån som kan rabbla upp SM vinnarna sen 1990, Russ alltså, namn behövs iofs inte...måste bara veta om nåt sto vunnit dom senaste...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: TooFatToFly
·
Trav Gör mitt första provlopp ikväll :crazy: Ska dock inte köra utan har tänkt mej montelicensen. Någon som har några goda råd så här...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: Nissen_89
·
S
Trav :love: Piggan o Svanen har testat ovalen på Valla!! Piggan blir 3 i april,men visst klara hon detta med glans...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: stally
·
B
Trav Ser att Scarlet Knight lägger tävlingsskorna på hyllan. Jag vill bara tacka för det som han och Stefan M bjudit på under åren. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: Nissen_89
·
L
Trav Håller på med montelicensen nu, och av läraren har vi fått en uppgift att göra.. Vi ska göra en planch med fakta om hur man bör äta...
Svar
2
· Visningar
742
·
M
Trav Monté mötet på valla Är det nån som tänkt att åka dit den 22ándra? :bump:
2
Svar
35
· Visningar
2 137
Senast: BusenPento
·
K
Trav Jag har en häst som har fått tagit det lugnt ett tag efter senaste starten pga olika anledningar. Det var ca 6 veckor sedan hon startade...
Svar
10
· Visningar
1 460
Senast: solros
·
Trav Alla sätt är ju bra utom de dåliga.. ;) Och genom tiderna har man ju läst om h*n som tränade med snösluga, h*n som jagar sina hästar...
2
Svar
25
· Visningar
2 462
Senast: EmblaAsk
·
A
Trav Hej. Tänkte nu fråga Er som håller på med trav och varmblod. Hur "vanligt" är det att en del hästar "passar" innan de kommer upp i fart...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Matiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd