Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Körde stor häst i onsdags! :) :banana: En av skolans travare, Dark Nhorse "Northon" Sååå fin är han! Körde på e nslinga i skogen...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Mirre
·
J
Trav Jag undrar hur länge det tar innan ett ägarbyte på en travhäst blir registrerat på stc:s hemsida?? och om det överhuvudtaget ändras där...
Svar
15
· Visningar
1 406
R
Trav Har blivit mer och mer intresserad för trav och har lite frågor till er kunniga här inne. Jag är 22år, har aldrig kört mer än...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Eem
·
Trav ni som såg V75 idag, har bara en fråga: vad tyckte ni? skulle man ha ställt in? det jag reagerade mest på var hur dåliga kuskarna är på...
Svar
15
· Visningar
1 269
Senast: Montéryttare
·
Trav Håller på och tar ponnytravlicens. Men fattar inte det där med voltstarter. Vilka hästar som ska vara var, vilak volter, det ska va och...
Svar
3
· Visningar
1 459
Senast: Emmahpemma
·
R
Trav Såg helt fantastisk avslutning av Idenors Janne på Bergsåker i går kväll. Vilken uppvisning! Jag tyckte att det var kvällens...
2
Svar
23
· Visningar
1 651
Senast: Bodbäckspålle
·
M
Trav För närvarande har sverige minimum vikt på 65Kg och då är det Du+Sadel som räknas. Det har kommit till spekulation om att öka den...
Svar
7
· Visningar
2 788
·
L
Trav När den är på? hur lång? Är det nån skillnad om man rider monte lr kör?
Svar
2
· Visningar
961
·
J
Trav Är det någon som kan förklara för en stackars okunnig vad de olika farterna är, ex. vad 30-fart motsvarar? Alltså, hur vet man hur fort...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: jojjan
·
Trav Hej på er alla travare, Susanne heter jag och är ny på detta forum. Har dock hängt med sen stallets dagar fast mest på Western. Mitt...
Svar
9
· Visningar
1 143
Senast: lsz
·
L
Trav Sitter här och verkligen hatar fästingar :devil: Lagom till tävlingsdebuten förra året drabbades min då treåriga häst av erlichios...
Svar
10
· Visningar
906
Senast: lsz
·
C
Trav Hej ! Jag har lite frågor om monté. :bump: 1.Är det ngn som rider monté ?? I lopp ? 2.När får man ta montélicens ? 3.Finns...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: barajag...
·
Trav när ska ni göra årets första lopp? på vilken bana? hur långt har era ponnisar kommit i träningen och hur fort kör ni? *nyfiken* kramar
Svar
6
· Visningar
826
Senast: gonkan
·
Trav JAg vet ju att is ska det vara det ultimata underlaget (typ) för hästens ben, och att man offta brukar träna travhästar på isen...
Svar
7
· Visningar
1 735
·
Trav hur mycket skydd / bandage skall man kränga på en 1 åring eller 2 åring som är körd några månader (alltså inga snabbjobb jag snackar )...
Svar
8
· Visningar
826
Senast: pulkan
·
L
Trav Chansar på att frågan passar här då det rör en travare i alla fall. Jag köpte min tjej i augusti o nu när jag ska ordna pass till henne...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: lenizen
·
D
Trav har blivit erbjuden att köpa en 2 åring efter turbo thrust, morfar är baltic speed. 25.000:- jag är lite misstänksam ör man vet ju alrig...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: cämela
·
Trav Jag hörde att det stått på text tv att en mor och dotter blivit illa sparkade på någon av våra travbanor igår? Men jnär jag kollade...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: cusan
·
Trav Jag kollade runt lite och kom in på travsport.se nu ikväll och sökte på min hästs pappa (Lillis Frisäng). Jag tänkte på skoj kolla om...
2
Svar
20
· Visningar
1 480
Senast: MoonFlight
·
Trav Fick världens erbjudande idag av chefen... Får en av mina passhästar gratis om jag vill, en 3-åring med kanonstam (e Gobernador & mamman...
Svar
10
· Visningar
955
Senast: PiperGarden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka