Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav *Spinn off på Rikkan´s Harmoni tråd* Vad är onaturlig stress och är det vanligt hos travare? Symtom på hästar utsatta för mycket...
2
Svar
20
· Visningar
2 252
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav Monté det är nånting jag har tyckt varit jättekul länge men nu går jag i tankarna... man kanske ska ta licens? finns det nån bra sida...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Zuzzi
·
Trav Visste väl att Melander hade en räv bakom örat :cool: .Men det finns många andra jag hellre sett bakom....Jaja,nu brukar ju Jos vara i...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Snurrfian
·
D
Trav var kan man köpa trav/häst articklar? ska nämligen och starta med en av mina hästar där och vill köpa med mej lite utructning och bra...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Susz
·
Trav Jag blir mer och mer förundrad, sedan jag börjat titta på trav på TV så ser jag hästar som mer eller mindre travar på tre ben och gör...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 860
Senast: martha
·
L
Trav Håller på att ta montelicens nu.. i mitten av februari så ska ja å några andra va med i en film om monte från stc.. vi ska va på banan...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: ghost
·
R
Trav Intresant tanke. Vad tycker ni? Fritt för spekulationer kring montéutveckligen i Sverige: :banana:
Svar
19
· Visningar
1 114
Senast: stally
·
  • Låst
Trav Nähä? Grattis Humlan till andra platsen!! :bow: :bump: :banana: Men tack! Vad gulliga ni är... :p ;) Detta utvecklas nu till...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: ameo
·
E
Trav Det är ju dags att betala b-licensen igen... Men hur är det med den här hästar-i träning-listan, alltså där man skriver in vilka hästar...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: anhe
·
Trav Jo, jag har funderat lite för vanlig körning och försöker bättre på min vanliga bröstsele, det ör alltså inte trav jag tänka använda den...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Cilva
·
Trav HAr ni sett att detsnart kommer en film som handlar om en kille som tränar en travhäst...Jag har sett snuttar av den och gillar det jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 389
Senast: Just_A_Lady
·
R
Trav Har funderat på detta, finns det verkligen harmoni i travsport, om man ser det ur hästens perspektiv? Var, i så fall? Har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 055
Senast: gulan
·
Trav Vad står "pinnantalet" för på sulkyer? Jenny
Svar
5
· Visningar
1 387
Trav Tänkte höra om någon vet vart jag ska vända mig för att få regpapper på min ridtravare. Han är frysmärkt så han finns ju med i...
Svar
3
· Visningar
982
Trav Jag vill döpa om min nyinköpta häst.Fick idag blanketten från STC.Dels utgår en extra avgift för en dublett av hästpasset á 875:-...
Svar
14
· Visningar
1 486
Senast: Willgott
·
Trav Jag är ju på gång att komplettera med en montélicens MEN det verkar inte gå så bra.... *suck* Hur funkar det på era banor när ni bara...
Svar
6
· Visningar
1 387
Senast: ghost
·
T
Trav hur ridtränar ni era hästar? Jag har funderat på vilken sorts ridträning som är bra. för tillfället skrittar jag bara min under sadel...
Svar
16
· Visningar
2 338
Senast: Pills
·
Trav hej travfolket! Jag har en "gammal ridtravare2 och har nu börjat kolla lite på v75 och så på tv för att jag fachineras av min hästs...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: b4nugget
·
Trav Allt fler börjar ju ridträna sina travhästar, och läste i "Ridträning":s tråden att det finns en del här som också gör det, det jag...
Svar
10
· Visningar
996
Senast: Zandrah
·
Trav Jag hade tänkt fråga om någon visste vilka det var som vann men nu hittade jag listan och lägger in den och frågar istället vad ni har...
Svar
12
· Visningar
1 404
Senast: easy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V