Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav vad kostar sadlarna? vilka e bäst? var kan man få tag i dem? (bilder på monte sadlar e välkommet). vilken säkerhetsväst tycker ni är...
Svar
3
· Visningar
1 177
Senast: Marri
·
A
Trav Är det någon som vet hur/vart man anmäler att hästen är avliden? Räcker det att man ringer stc eller måste man skriva? Förr skickade man...
Svar
4
· Visningar
1 783
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav vad tycker ni om monté?
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 769
Senast: em76
·
Trav Var/hur beställer jag papper så jag kan göra ägarbyte på en travhäst?
Svar
4
· Visningar
4 199
Senast: Sammet
·
Trav Nu får ni gräva information åt mig.. :D Vad betyder (XU) efter ett hästnamn?? Dom amerikanska hästarna har US och tatuerad läpp...
Svar
13
· Visningar
1 041
Senast: anhe
·
Trav För ett ex antal månader sedan var jag inne på travsports sökmotor och kollade på stoet Darlene som är mamma till ett sto jag känner...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Nominous
·
Trav Jag skulle vilja veta vart V75 körs i januari.Någon som har koll?
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Nebraska
·
Trav Hemma är det helt vilt, alltså där mina hästar står i Uppsala. Träningsmöjligheterna är urusla så vi får lasta hästskrället och åka...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Sonic76
·
Trav Hur, när och varför används denna länk Är den godkänd i sverige?? Någon med erfarenhet?
2
Svar
24
· Visningar
2 509
Senast: Nominous
·
T
Trav Är lite nyfiken på om det finns några ponnytravmänniskor här på buke! Hur länge ni har hållt på, kör eller tränar, roliga/fina/mindre...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 840
Senast: Breakdance
·
Trav Jag ska få köpa en sulky billigt, äldre en Nassau. Men det finns inga däck på den så jag undrar om det är lätt att få tag på och vad de...
Svar
13
· Visningar
1 225
Senast: jari
·
I
Trav Ja, min gammla Optipuls har nog för alltid gått i graven, displayen är helt väck. Har letat febrilt efter en ny "dosa" men har inte...
Svar
13
· Visningar
1 344
·
Trav Jag fick av en händelse nyligen se ett travbett i koppar med lite speciell utformning (minst sagt). Visste faktiskt inte ens att det...
Svar
10
· Visningar
1 121
·
I
Trav Hm jag har letat och letat efter bilder på lite olika nordistravare men det tycks vara helt omöjligt att hitta. Är det nån som kan...
Svar
12
· Visningar
1 074
Senast: Izamoon
·
Trav Från och med den 1 januari 2005 ändras reglerna för upploppsgalopper. Den tidigare regeln om 20 meter ersätts med en ny-ett galoppsteg...
Svar
13
· Visningar
1 272
Senast: solros
·
Trav När min hovis var här för några veckor sen så kom vi att diskutera slagremmar....han sa en sak som jag funderat på ett tag...i flera år...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 124
Senast: Zandrah
·
M
Trav Finns det någon typ av dokumentering på travare som inte kommer till start på grund av skador? Ja det är min fråga efter en diskussion...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Mitra
·
T
Trav ..var inställt så starthästen kom hem till stallet utan att ha fått springa ett enda dugg..dåligt att inte kunna lägga ut info om det på...
Svar
18
· Visningar
1 307
Senast: Zandrah
·
M
Trav Kanske korkad fråga men om man inte frågar får man ju inga svar... :angel: Jag har köpt en 5-årig travare som jag ska rida in, men...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 598
Senast: lsz
·
Trav Hästen står i ett stall tilsammans med fem andra travare. Någon av dom har ett läderklätt körbett, och jag frågade varför man hade sånna...
Svar
16
· Visningar
2 007
Senast: Nessa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka