Nordistravare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Izamoon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 077
I

Izamoon

Hm jag har letat och letat efter bilder på lite olika nordistravare men det tycks vara helt omöjligt att hitta. Är det nån som kan hjälpa mig med en bra läng där det finns bilder på nordistravare. :banana:

Sv: Nordistravare

jag har en travarnordis här hemma ihagen du kan få bilder på honom om du vill

Hej Fodervärd!
Ja tack skicka gärna över några bilde på den.
Alla andra tack för era tips :bump:

hittar inte en enda kallblodstravare på sln. Inte ens Faksen finns med ju *hänga läpp*

För mig brukar det då inte vara några problem att hitta kallblod på aln... skriv ex. järvs*, bodb*, gull*...osv. då söker den efter alla som börjar på de bokstäverna :)

Var in på aln.se hittade en del intressanta bilder men inte det jag sökte efter.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 961
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 240
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 490
Senast: Idaw83
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
973
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka