Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Lägg namnet på minnet.. för här ska det springas in pengar :) Nä lite realistisk får man väl kanske vara, men lillskrutten klarade...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Sablar22
·
B
Trav hade jag börjat betydligt tidigare med trav. Det är ju roligt att köra häst :bump: . Har haft ett uppehåll på ca 10-år från travet men...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: bulan
·
R
Trav Nu måste jag ha er hjälp här inne, jag är nämligen inte ens lite hemma på där här med trav. Jag har en shetlandsponny som jag nu ev...
Svar
3
· Visningar
1 631
Senast: giffan
·
Trav Var kan man hitta information om en specifik travare? Har fått hem en pålle idag o jag är jäkligt nyfiken på hans bakgrund, har hört att...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: arabia
·
S
Trav HUr gamal måste man vara för att få köra/rida provlopp med stor häst? Hoppas någon kan svara på det! :bow:
Svar
2
· Visningar
780
Senast: ghost
·
Trav Ibland går det fort.....min go goa pålle har rest Jättelångt till sitt nya hem för att bli avelssto....ett bakben spökade och jag ville...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: solros
·
Trav Visste ni om att victoty t dressyrtränas och homopatbehandlas med framgång :) :D
Svar
2
· Visningar
908
Senast: martha
·
I
Trav Jag undrar om det är någon här som vet hur man ska gå tillväga om man vill ta travlicens och vart det finns nånstanns. :bump:
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Mirre
·
R
Trav Järvsöfaks har gjort det! Han har vunnit 38 segrar i rad! 11 dec ska han försöka slå det också! :bump:
Svar
6
· Visningar
902
Senast: hingstligan.se
·
S
Trav Din kom ju med :bump: :rofl: :banana: Men tyvärr inte min........ :cry: 8:e spår,nu håller vi i oss,och ser fram emot ett... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 523
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav ska vara med i Sportspegeln idag :) .
Svar
3
· Visningar
1 220
·
Trav Tänkt skriva en sån här tråd länge nu.Jaris lunchtravstråd gav motivationen. Alla har vi märkt det.Hur publiken på banan minskar allt... 7 8 9
Svar
178
· Visningar
11 973
Senast: lsz
·
L
Trav Vår häst Scarly startade igår på axvalla, i finalen för treåringarnas hästserie.. Han ledde på hela upploppet med robin.d tätt efter...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: lie
·
Trav ...i eftermiddag så pratade jag med tränarfrun..hon frågade om jag visste nån som ville ha ett par hästar...normalt så hugger jag inte...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: somi
·
Trav Jag är ute på jakt efter en ny speedcart men vet inte riktigt vad jag ska välja... Jag dras med ryggproblem och har därför vissa krav...
Svar
10
· Visningar
1 778
Senast: Shadowfaxe
·
Trav Å hej och hå! Normalt sett är det gubben som kör travhästen då det är hans gebit, jag rider och tävlar hoppning men är ju naturligtvis...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: Sablar22
·
M
Trav är det någon här inne som ska till mantorp den 22? berätta gärna om vilket häst ni ska ha med och vilket lopp. kram
Svar
13
· Visningar
1 044
·
Trav Sitter lite i valet och kvalet och skulle behöva lite reaktioner och tankar från er. :confused: Kan man sätta igång ett sto på 6 år...
Svar
19
· Visningar
1 239
Trav Kan ni hjälpa mig med uttrycket vintervila. Ställer man av hästen helt eller joggas den lätt under den tiden? Det är lite svåra...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Snurrfian
·
M
Trav hej. igår när jag satt och tittade på travet så uppmärksammade jag hur en av kuskarna släpper handstroppen och håller bakom. när jag tog... 2
Svar
35
· Visningar
2 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka