Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Någon som vet nått om hur travaren Haddock dog? Hörde bara att han hade dött under ett lopp men har inte hört nått sedan dess men någon... 2
Svar
23
· Visningar
1 947
Senast: anhe
·
Trav iallafall inom travet. :D ska börja träna och pyssla med ett kallblod, gissa om jag är nöjd!!! tanterna ute i mitt stall har...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Cilla
·
Trav hörde en sak idag å blev lite fundersam??!! behöver inte travare som springer lopp vara vaccinerade?? om inte varför ??
Svar
3
· Visningar
890
Senast: LadySara
·
L
Trav Hur ´långt har ni kommit med era två åriga kallblod? Hur tränar ni dem, hur många dagar, hur långt, fort? Själv kör jag hemma 3-4...
Svar
4
· Visningar
3 369
Senast: lei
·
Trav Om ni ska välja,vad tar ni?Bra stam,eller bra extriör? 2 3
Svar
42
· Visningar
3 872
Senast: Happimess
·
T
Trav Vad hemskt! En häst slet sig tydligen vid tävlingarna på Axevalla ikväll, sprang ut på vägen och blev påkörd. Skadades så allvarligt att... 2
Svar
37
· Visningar
2 141
Senast: Elektron
·
Trav Är det inbillning, eller är det inte ovanligt mycket olyckstillbud i år? Tycker det är många hästar som förolyckats. Brukar det vara så...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: trolljahn
·
Trav Arrrgh! varför ska Johan vara för gammal! :p Nu när han är för gammal det är då han är som bäst någonsin! Syrrans pojkvän var...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Zuzzi
·
Trav Är "jag" på hugget :bump: :bump: :bump: Först så vinner Black Flyer( bra för mig som har modern) sen skall Ville starta på eskils... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 708
Senast: chicasweep
·
Trav Lagt in liknande inlägg på galopp-sidan. Är inte intresserad av just trav eller travträning egentligen, jag ägnar mej ju snarare åt...
Svar
7
· Visningar
3 646
Senast: lsz
·
Trav japp, det blev resultatet av gårdagens banjobb... :( Pållen är degraderad till ridhäst iaf till mars, får se då hur jag gör...
Svar
2
· Visningar
902
Trav I år har jag ääääntligen en backe som jag faktiskt kan träna hästarna i, visserligen precis bredvid en 70-väg och det kan ju bli...
Svar
13
· Visningar
1 431
Senast: ghost
·
Trav I dag när jag var på banan hände en läskig grej som fick mig att tänka över vad man egentligen gör när utrustningen börjar bli dålig...
Svar
16
· Visningar
1 354
·
S
Trav Om en häst skadas under leasingperioden så att den blir obrukbar för tävling, vad gäller? Vilket ansvar har hyrestagaren?
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: martha
·
Trav Ja, så är läget för lille plutten just nu. :cry: :cry: Det vill säga - så var läget igår. Och naturligtvis kom han med i ett lopp...
Svar
11
· Visningar
1 180
·
T
Trav Hej! JAg är lite nyfiken på Monté?Vill veta allt?Finns de någon hemsida om info osv....
Svar
9
· Visningar
930
Senast: misan
·
Trav Nu vann hon! Lilla älskad hästen vann sitt lopp i dag! Hon var storfavorit så hon fick ledningen och gick första 1000 på 20 och vann sen...
Svar
16
· Visningar
1 319
Senast: Snurrfian
·
S
Trav vore häftigt att vara me... :)
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: Montéryttare
·
Trav var på hopp SM i ljungby, första priset var 40 000:-...... både hästar och ryttare var duktiga, men om man jämför med travet är...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: stally
·
Trav Såg på V65 igår på tv och då pratade dom om den franska stjärnhästen som kanske skulle komma till Sverige, nu minns jag inte vad han...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: *Maria*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka