Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Hej ! Har en bekant som köpt ett kallblod som gick premielopp som 2-åring år 2000. Inte för att det har någon betydelse men jag är...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Montéryttare
·
T
Trav Hej! Undrar vad det kostar att ta amatör licens? Och var kan man ta det?? Mvh Therese
Svar
2
· Visningar
1 973
Senast: I.T.
·
Trav Lite dåligt med nya trådar här.. :smirk: Jag undrar varför just du har just en travhäst? Och vad du har den till.. Om jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 591
Senast: lei
·
Trav Jag har letat i flera månaer efter en hygglig träningsvagn typ nissevagnen och en sulky för banträning. Sulky finns till bra priser (...
Svar
16
· Visningar
3 081
Senast: martha
·
Trav I dagens Travronden var det två bilder på Insert Gede, en med EA i vagnen. På den bilden har hästen två nosgrimmor på sig. Den ena ser...
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: anhe
·
Trav :D Lopp 1 på Jägers, fattar ingenting av resultatlistan. Varför står det UT på två av hästarna??? :confused:
Svar
3
· Visningar
817
J
Trav Förut tyckte jag att det här med Lunch V5 var toppen. en hel V5:a på en lunchrast... Men nu när jag varit med och startat 2 ggr på...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: solros
·
I
Trav Någon som vet vart man kan få tag på blyvikter??? Måste ha det för att komma upp i rätt vikt då jag ska rida monté.... Vet inte...
Svar
7
· Visningar
1 993
Senast: I.T.
·
P
Trav Min travare har problem att hitta rytmen när vi kör ensamma på banan. Skärper till sig när han har någon som drar upp tempot. Han går...
Svar
10
· Visningar
2 202
Senast: peak
·
B
Trav Jag går licenskurs för monté just nu och har börjat fundera på dressen... Har hört att det finns speciella montéjackor och undrar om ni...
Svar
5
· Visningar
1 338
Senast: EVA
·
D
Trav Någon som vet var man kan köpa dessa sulkys? vad ligger dom på för pris osv. provkörde en sådan och den var underbar!
Svar
4
· Visningar
843
Senast: jari
·
S
Trav För c.a. 4 veckor sedan blev Clown hastigt sjuk..... :crazy: Det var dagen efter vi kört rakbanejobb,4/1000m,40tempo...... Stod... 2
Svar
32
· Visningar
2 011
Senast: ghost
·
Trav Jag har ett problem med min speedcar (alt. med min kroppsbyggnad). Jag når inte fram till fotstöden mer än med tåspetsarna om jag...
Svar
10
· Visningar
1 153
Senast: jari
·
M
Trav Har blivit väldigt intresserad av det...och ska börja träningsrida hos en tjej. å så ska jag väl ut å träna med mitt varmblodssto beauty... 2
Svar
20
· Visningar
2 014
Senast: Maddizz
·
Trav Är det någon som har erfarenhet om hur mycket man kan träna ett dräktigt fölsto,med tanke på att med motion håller hon sig friskare. Om...
Svar
14
· Visningar
2 187
Senast: Rikkan
·
Trav ......har båda gått med slagrem ett längre tag. Hilda har väl nästan alltid gjort det. Nu senast gick Hilda utan, och Pine Dust har gått... 2
Svar
30
· Visningar
2 372
Senast: ghost
·
L
Trav ska göra en uppsats om travsporten i sverige.. men vet ni nån sida där jag hittar fakta om travsporten och hur den började m.m? hur...
Svar
2
· Visningar
2 726
Senast: nilema
·
Trav jahaa!! då var det dags för wången, min klass å våra hästar att packa för att åka till globen!! snacka om att det ska bli kul...
Svar
12
· Visningar
1 047
Senast: Nominous
·
F
Trav hej !!! vilka var på solvalla för att kolla på ponnytravet idag ! :D hehehe , jag var där ;) och delade ut prisrosetter och bucklor ...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: *Maria*
·
N
Trav Vet inte var jag ska lägga detta, men det har lite med trav att göra. Vet någon hur mycket man får väga om man ska rida monte? Själv...
Svar
10
· Visningar
1 466
Senast: *Maria*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna