Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nu har pållan börjat träna på "allvar" :angel: (fd dressyr ryttare som tror hon tränar hårt när hästen går 4+4 varv på banan i 50...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: ghost
·
L
Trav Här har ni en glad amatör som precis fått sin tränarlicens :banana: , MEN... När jag praktiserade hos olika tränare så red/körde jag...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: stally
·
F
Trav Har letat överallt på internet, finns det ingen butik/företag som säljer sadlar med färdiga fästen för BÅDE svanskappa och checkrem...
Svar
10
· Visningar
1 269
Senast: cämela
·
Trav Hört att Revenue inte kommer tillbaka till Sverige nånting utan stannar i USA. Nån som vet om det är klart nu?
Svar
4
· Visningar
823
Senast: cämela
·
J
Trav http://www.travpunkten.com/nyhet.asp?ID=697 R.I.P
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: Zuzzi
·
Trav Detta är ett medel som det talas mkt om just nu och jag hoppas att det är ok med moderatorn att vi pratar om det här för det jag är...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 973
Senast: Litteflax
·
Trav Kolla in "nya" travsport.se Utökat info'n kring sök sportinfo. nu kan man få se tempona 500 & 1000m, vilka som strykits i loppet (och...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: snurpe
·
Trav Jag är ganska säker på att man inte får fråga namnge tränare här, och tänkte försöka fråga om hjälp ändå. Jag har absolut inte tänkt...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: snurpe
·
Trav Följande går att läsa i programmet till morgondagens tävlingar. "Barfotainfo från samtliga tränare! Från och med den 18:e oktober...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: solros
·
M
Trav nu är vintern snart här och tävlingarna börjar ta slut. Min ponny ska nu efter en jättebra säsong :love: vila. Hur länge vilar era...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: *Maria*
·
Trav Nu är Dannerobanan stängd pga influensa som verkar ha tagit rejäl fart. Att inte travfolket kan inse att man kan vaccinera utan tvång. PL
2 3
Svar
44
· Visningar
3 557
Senast: Bodbäckspålle
·
F
Trav min sköthäst galopperar när jag klör honom! en shettis osm jag troligen ska tävla till våren i ponnytrav ! hur ska jag vänja av honom...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: ft_lover
·
Trav Nu e jag aktiv travhästägare igen till en 3 årig hingst efter Tap in.Han står dock kvar i proffsträning då vi är några stycken på honom...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: lsz
·
Trav Till kval loppen, finns varken på ATG eller Travsport.se? Eller någon annanstans? Eller? :mad: Vill ju kika på dem... :smirk: :cry:
Svar
8
· Visningar
1 444
Senast: solros
·
Trav är det bara att kontakta sin närmaste travbana? vet att Axevalla har ungdomstrav (kurser). Måste man ha egen ponny? finns det många...
Svar
9
· Visningar
1 372
Senast: ameo
·
Trav Jag har massor med frågor, hoppas att ni kan svara..... Hur tränar man en häst som bara är startad ett par gånger och bara har gått...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: peak
·
Trav Den gamla tråden var lång och det kan inte bara vara jag som har dator som får tuppjuck när det är jättelånga trådar... Ialla fall...
Svar
17
· Visningar
1 079
T
Trav Min tokstolla (kallblod) har plötsligt fått tillbaks tävlingsnerverna. Hon är 17 år och har inte tävlat sen -96. Jag har kört henne i...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: Tosa
·
L
Trav det finns en backe på ca 850 meter, svagt slutande, alltså ingen jätte backe men den känns när man cyklar uppför kan jag lova:P ska...
Svar
14
· Visningar
1 321
Senast: anhe
·
I
Trav Jag som länge letat efter en ganska stor häst, sto eller valack, med 100 000+ på kontot, gärna en nordis att ha till bla. monte´. Nu...
Svar
13
· Visningar
1 792
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Tonåringar
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur