Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Trav Äntligen fick våran lille 4-åring vinna! Har hamnat på plats flera ggr nu det sista och inte riktigt haft turen med sig.... Men nu...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: I.T.
·
Trav Hej Vet inte om det här kanske ska vara under avel istället för här, men jag provar :) Hur vanligt är i travsporten att man...
Svar
2
· Visningar
959
J
Trav Hejsan! Är det någon här som vet vad det finns för travstall i närheten av högskolor. särskilt vid huddinge, sundsvall, göteborg...
Svar
13
· Visningar
2 221
Senast: babsan
·
T
Trav I ett av V75 loppen idag körde U*tersteiner Jr mot en häst som tränas av hans arbetsgivare. Är det bara jag som fått för mig att man...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: solros
·
Trav Vi ska göra ett arbete om travsporten i skolan, och det skulle vara kul om man kunde få lite "hjälp/tips" eller liknande härifrån.. :)...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Vita_N_6520
·
Trav tittade precis in på startlistan till Breeders Crown finalen, Spring Ray är struken!!! :eek: :eek: Nån som hört varför???
Svar
3
· Visningar
755
Senast: PiperGarden
·
P
Trav Vår plutt vann på Valla i kväll! Var bara tvungen att skriva det. Tjohoo! Förlåt - är bara så GLAD!!! :rofl: Detta leder till min...
Svar
19
· Visningar
1 050
·
Trav Eftersom min pålla inte verkar hålla för travet längre :cry: (Vet misstänker spatt!! och jag som vill ha fölis!!!) funderar jag nu på...
Svar
4
· Visningar
2 008
Senast: Cambrie
·
Trav Vilket datum sprangs det 1991?
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Zuzzi
·
Trav Jag har en liten fråga till er trav-kunniga. Jag har köpt ett sto som är korsning Fullblod/ travare. Hon är registrerad på STC och är...
2
Svar
35
· Visningar
2 725
Senast: Krims
·
B
Trav Vi kommer till sommaren att få två kallblodsföl, dessa ska inom sinom tid köras in av mig. Nu till saken, jag har varit med vid...
Svar
5
· Visningar
4 364
Senast: martha
·
D
Trav Hej på er! Storebror till min lilla fölis som kommer i maj har nu fyra segrar & en andraplats på de senaste fem starterna - hoppas det...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: ghost
·
Trav Vad har ni för erfarenheter av det? Funderar nämligen att testa det på min hetsporre, han funkar alldeles utmärkt bettlöst vid ridning...
Svar
9
· Visningar
4 808
Senast: PiperGarden
·
Trav Min pålla är otroligt fin i munnen när jag rider henne och blir verkligen störd om man tar aldrig så lite i munnen på henne. Vid...
Svar
19
· Visningar
1 771
Senast: jari
·
L
Trav för att träna upp mer ryggmuskler p dem, vad gör ni? vet ju att backträning är bra och att köra på ett gärde med högt gräs är oxå bra...
Svar
10
· Visningar
1 757
Senast: Sablar22
·
I
Trav Har inte kvalat in nån häst i monté än, och nu har jag en liten grej jag är lite osäker på... Är det nån vägning innan kvalet? Har för...
Svar
2
· Visningar
725
·
S
Trav Var ute och körde häst idag hos en kompis för första gången sen i maj!! :bump: Efter ett värdelöst jobb jag hade uppe i norrland då...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: cämela
·
Trav Ifall travfolket inte så ofta besöker forumet gnägg tänkte jag här puscha på lite för den pågående bukegalan som i år också har en...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Nafayette
·
Trav Jag har tappat bort Ronden där snittpriserna stod.Vad kostade Yankee Mustang & Smokin Lantern?
2
Svar
20
· Visningar
1 715
Senast: Montéryttare
·
L
Trav Hej ! Har en bekant som köpt ett kallblod som gick premielopp som 2-åring år 2000. Inte för att det har någon betydelse men jag är...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: Montéryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Nyårstråden
  • Klara sig utan bil

Hund, Katt, Andra Djur