Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Någon som undgått att Faksen gjort comeback, och att det var nio strukna i loppet? Låt oss anta att de flesta av de som är sjuka inte...
Svar
10
· Visningar
1 396
Senast: jari
·
Trav Idag spände vi för gammelhästen för den nyrenoverade speedcaren och gick en sväng. Han sköttes sig utmärkt. Det är ju väldigt många...
Svar
16
· Visningar
1 093
Senast: majola
·
Trav såg ni v75 an i dag.Håller ni med johan, :confused:jag gör det ,,,men ,det hänger lite på arbetsgivarna och hästägarna att dom får köra...
Svar
9
· Visningar
1 233
Senast: solros
·
T
Trav Hur sjuttsingen sätter man fast säkerhetsremmarna till QH sele som har en D-ring i ena sidan och en hake i den andra? Den ska väl fästas...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Tosa
·
Trav Jag har ett litet problem. När jag har varit inne och tränat på banan så är det som förgjort att försöka få rent vagn, skydd m.m. Från...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Mitra
·
T
Trav Någon som vet om det finns en lista på alla anmälda, så man vet vilka som ska dit? Det finns ingen vad jag vet på Sleipners sida.
Svar
1
· Visningar
833
Senast: anhe
·
S
Trav Ett nytt positivt dopingtest från Per Lennartson tränad häst!!!!! Order By Fax,har haft Flunixin i sig vid senaste segern...
2
Svar
38
· Visningar
2 543
Senast: martha
·
Trav För att inte förstöra stallys tråd mer än jag redan gjort startar jag en egen. Jag hoppas vi kan ha en saklig diskussion där vi håller...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: solros
·
D
Trav jag är ny inomtravsporten och undrar vad det krävs för att bli lärling. kan man vara det både hos proffs och amatör? vad är det för...
Svar
13
· Visningar
2 273
Senast: cämela
·
M
Trav Varning svammeltråd!!! Idag så skulle jag och en kompis köra våra unghästar i lag bara ut och skritta lite.. Min ettåring är ny på...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: minihopp
·
Trav Ni som tränar travhästar, hur många starter har era hästar gjort de senaste fem åren? Efter hur många av dessa har dopingprov tagits...
Svar
8
· Visningar
951
R
Trav Finns det någon ras förutom russ som kan hävda sig? Nu är det väl kanske inte SÅ många här som håller på med ponnytrav, men... :p Och...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: EVA
·
L
Trav åt häst som pullar/rycker tömmar ur handen på en! Min travare, som numera är ridhäst, tömkörs och körs med vagn ibland! Varje gång och...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Snurrfian
·
S
Trav Ja ikväll blev det sorgligt på Solvalla,då en häst dog i slutskedet av loppet......... :cry: Hästen började vingla i sista...
Svar
15
· Visningar
1 112
Senast: Mitra
·
S
Trav Jaris häst,16.6,finfint allatiders :bow: :bow: :bow: 3:a :bump: :banana: :bow: :banana: :bump: :bow: Berätta mera om...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: jari
·
N
Trav För någon vecka sedan så startade vi hästen igen i ett p21 lopp. Han värmdes upp ridandes på innerbanan, som bandomaren och sekretariat...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: noppitoppan
·
H
Trav Oj, oj, oj!!! Nu har man nattläsning ett par dagar framöver - kanon! Redan hittat en tjej som jag är intresserad av - hon kommer stå...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 637
Senast: lsz
·
Trav Hejsan Hoppas på att få lite kloka råd från er :bow: Jag har ett varmblod, som gått på travet tills för ca 2 år sedan. Vi har...
Svar
8
· Visningar
971
B
Trav ... som köpt travhäst? Köper ni en unghäst eller starthäst? :confused: Berätta gärna om för- respektive nackdelar. Jag har förstått...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: EVA
·
J
Trav Någon som läst boken av Leif Stilling? Är själv intresserad av träning samband med pulsmätare och den ska tydligen behandla ämnet jonte
Svar
4
· Visningar
2 733
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka