Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav För då ska lilleman springa jättefort :D Han ska vara med i ett provlopp för första gången (tror jag) Uscha, nu börjas det igen.. fast...
Svar
12
· Visningar
1 123
Senast: Sablar22
·
B
Trav vet inte om tråden ska ligga här eller under "avel", men nu ligger den här iaf.. jo, jag undrar hur en italiensk travare ser ut? kanske...
Svar
13
· Visningar
1 264
Senast: blindabelinda
·
M
Trav När bestämde ni er för att era "gamla" travare skulle gå i pension? Vart gjorde ni av dom? Min stora kärlek börjar bli trilsk att...
Svar
16
· Visningar
1 132
Senast: Indyhope
·
Trav vilka raser får tävla i trav? dom jag vet/tror får starta..=) varmblod: Fransk travare Amerikansk travare Svensk travare Rysk travare...
2
Svar
21
· Visningar
4 066
Senast: sweep
·
D
Trav Hej på er! Visst - nu är man inte ute i tid i vanlig ordning, men har en liten fundering om vad ni tror & tycker om ifall man skulle...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: martha
·
C
Trav Japp, nu är jag och pappa riktigt på G!Vi ska köpa en travis! Helst en hingst/valack äldst 2 år. Vi har haft 4 travisar och 2 ridhästar...
2
Svar
20
· Visningar
4 602
Senast: Ettermyra
·
R
Trav Har börjat tömköra min islänning, det går jättebra med tömmar å allt, rider western med honom så han e van vid de mästa, men... han gör...
Svar
2
· Visningar
1 363
X
Trav Okey, tänker in i ett lopp, stallets ena häst har ledningen, den andra har hamnat på vingel och är i tredjespår men söker sig upp till...
Svar
15
· Visningar
1 342
Senast: _xanth_star_
·
Trav Nu var det länge sen jag var aktiv så jag behöver uppdateras, inspirera mig lite. Hur tränar ni? Ta tex tryckvagn som är en gamal...
Svar
2
· Visningar
1 878
Senast: trollfaksen
·
T
Trav vad det har varit livat värre i gamla svedala när faksen åker bort på semester! Järvsödito svårt sjuk ( jo vi hörde det ända bort i...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: trollfaksen
·
Trav Nu står han här, min lilla travare. Eller lila och lilla, jämfört med mina isläningar är han enorm och tycks mest bestå av ben... Det...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: Rikkan
·
J
Trav Jag har en speedcart som jag har byggt om till quickhitch. Jag har funderat på att köpa en quickhitch sulky men pga att jag är snål har...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Nebraska
·
A
Trav Skulle till o skaffa en sån nu när man ska börja med montén. Ringde Täby som skulle ha 1300 för en UTAN vikter. Var har ni fått tag på...
Svar
5
· Visningar
1 495
Senast: acrazyone
·
M
Trav kanske fel tråd men...igår såg jag det första monté loppet i mitt liv.till min stora besvikelse insåg jag att jag nog är förlång för...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: Nizzetoto
·
Trav Var inne i hästsportaffären idag och hittade ett sidepull bland travgrejorna, men expediten visste inte hur man brukar sätta fast...
Svar
6
· Visningar
1 163
Senast: anhe
·
Trav \"Faksen\" Vill meddela er alla att efter mitt samtal med Jan-Olov idag har jag fått veta att han mår mycket bättre! Han sa att...
Svar
10
· Visningar
1 150
Senast: Raeman
·
P
Trav Finns det någon fotosida med "kända" travare? Hingstar och ston. Har sökt på Google utan resultat.
Svar
12
· Visningar
1 476
Senast: Cecely
·
J
Trav Revenue vann precis Nat Ray Trot i USA, men världsrekordet Ludde snackade så mycket om blev det ingenting av...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: jari
·
J
Trav Var på Gävle igår och hjälpte ett par kompisar som startade. Köpte en ny fin tvåfärgad Checkrem till BR som ska starta på Tisdag, men i...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: jari
·
Trav Pga en mer sorglig tråd kom jag in på ALN:s hemsida. Jag visste inte ens att det var de som fotade vid loppen så detta var en stor hjälp...
2
Svar
34
· Visningar
2 314
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar