Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vill få hjälp av er trav-bukare hur man ska bedömma en travare innan betäckning. Om man nu vill satsa på ett framtida travhopp, vad ska...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Nebraska
·
L
Trav Anmälde idag till Lunden fre 13:e. Kalmar har oxå ett bra lopp den 13:e, kan jag anmäla dit med? Lundens listor kommer ju först på...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Lindi
·
S
Trav Mina barn skulle tycka att jag var pinsam.......... :o Men den här sidan är lite död ibland????? Gubben vann med 5 längder på Valla i...
2
Svar
26
· Visningar
1 473
Senast: stally
·
Trav Billig quickhitch till shettis\" Eftersom jag har så svårt att komma åt en dator nu föe tiden vore det hemskt snällt om ni kunde tala...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Jamtland
·
S
Trav Har en shettis som jag vill prova på att tävla trav med. Måste hästen ha full stam med godkända ston/hingstar då? Jag har ett papper där...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: susen87
·
C
  • Låst
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=6&banID=01&infoID=13186&infoTyp=nyhet
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: ameo
·
K
Trav Hej! Är det någon här som rider monté. Skulle vara kul att få lära sig lite om det. :)
Svar
9
· Visningar
959
Senast: easy
·
C
Trav från blocket.se :crazy: Gävleborg 05 aug 17:15 Kallblodet Jävsö Faks har insjuknat akut. Hästen behandlades hos veterinär i...
Svar
19
· Visningar
2 647
Trav om du tål se blod gå in www.aln.se .gå in på sidan 7 och 8 .
2
Svar
32
· Visningar
2 208
Senast: Zuzzi
·
Trav Idag eller rättare sagt igår debuterade damen för mig och det slutade med en 2:a plats! :banana: :banana: 19,4 blev hennes tid och...
2
Svar
20
· Visningar
1 778
Senast: cusan
·
Trav Hör ibland travare som tävlar barfota och undrar lite hur det funkar. Jag tänker mig att hästen är skodd under träningarna och att man...
Svar
10
· Visningar
1 158
·
S
Trav Är det beprövat att använda dom i travet? Finns det några americanska shettisar som används i trav i sverige? Nån som vet något som kan...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: SessCa
·
Trav ...Till andra platsen med gunga också :bump: :bump: :bump: Ville var trea idag....omstart med startbilen ladda för ledning, sen den...
Svar
6
· Visningar
769
Senast: jari
·
S
Trav Nu har vi kört första jobbet i vår regi.Skritta 1000m,6 bakvarv,skritta 1000m,3000m i 30 tempo. Sååå himla fin!Men, Lite trött i...
2
Svar
21
· Visningar
1 370
Senast: jari
·
Trav Puckade jag glömde ju bort att Krimses Vackra pojke var 2:a i går....kanonlopp och nästan målfotoslagen :bump: :bump:
Svar
8
· Visningar
1 296
Senast: anhe
·
L
Trav Kunde ha gått illa för lilla mig och hästen min idag... som tur var så fick jag loss tömmen men svårt var det.. kan säga att om jag kört...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: Solkatt
·
Trav Om man kollar på resultat efter att en häst skulle startat står det ett p efter datumet och under res. Vad betyder det p:et?
Svar
2
· Visningar
756
Senast: MsSleepalot
·
C
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=1&banID=18&infoID=13074&infoTyp=nyhet Ord är överflödiga... R.I.P...
Svar
19
· Visningar
1 587
Senast: martha
·
Trav :rofl: :rofl: Va go hon var tjejen i USA.....hästarna kan ju aldrig sluta skratta med en sån skötare :rofl: :bump: :bump:
Svar
8
· Visningar
821
·
Trav Till en hedersvärd 4:e plats :bow: :bow: Får vi höra nu då :bump: :bump: :bump:
Svar
9
· Visningar
947
Senast: anhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod