• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
"Min" ET hävdar att apparaten MASSERAR mer på djupet än vad hon kan åstadkomma med bara fingrarna, hon jobbar parallellt med handmassage och använder apparaten på de stora muskelgrupperna. Hon jobbar givetvis med stresspunkterna för hand och "skakar om musklerna" när hon är färdig för att sedan känna igenom dem en gång till. Precis som kiropraktorn som jobbar med mig löser upp alla knutar för att sedan skaka om de stora muskelgrupperna.

Jag tror på att man kommer ner mer på djupet med en apparat så länge ingen kan överbevisa mig om detta. (Tycker själv att det verkligen känns så och inte bara att "fläsket" skakar om)

/// ghost

Vibrationerna vandrar iväg djupt, tänk bara på Bastoner fr musik i en hyreskåk..
Medans man/jag med hjälp av tryck (istf vibrationer) lösgör knutor å sånt i musklerna!
Svårare var det inte!
Så jag har bestämt mig ;)

Liknande trådar

Trav Idag var jag med om en märklig grej när jag körde russet. Förra ägaren (eller jag har henne på prov men bestämt mig för att köpa) sa att...
Svar
15
· Visningar
9 878
S
Trav För c.a. 4 veckor sedan blev Clown hastigt sjuk..... :crazy: Det var dagen efter vi kört rakbanejobb,4/1000m,40tempo...... Stod...
2
Svar
32
· Visningar
2 001
Senast: ghost
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 250
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hiss och diss del 5
  • Sytråden del 4