Så tränar vi......

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
Sv: Så tränar vi......

Ronden fattar inte ett skiit......... ;)

Clown har gått i hage 2dagar,imorn skrittar vi en timme..... :bump:

Jag gnuggar med gummiskrapa+ryktar en stund varje kväll,tycker han verkar må fint...... :crazy:

Men han är väldigt lik en fet dressyrhäst med lite för m.k.t. päls just nu..... :D

Är det inte skitjobbigt för händerna att massera m.k.t.?
Jag e lite rematiskt lagd,men man lär sig ju m.k.t annat oxå förstår jag.

Jag hade ju tänkt att Clown skulle betala elen förståss..... :angel:

Men med tanke på dressyrhästutseendet så vet jag inte...... :eek:

Var idag ut i regnet med körtäcke på och skrittade en 35-40 min. Livrädd för träningsvärken.... :eek:
Så du får nog se mig promenerande en del med BR på stallbacken imorgon :D
Hoppas dom där Id kollarna är snabba... så jag hinner gå en stund före värmningen, för imorgon blir det direkt fr boxen in i transporten och iväg.

Gör inte så mkt att Nurmos har strykit sin häst heller :p :p

Dom ringde från Dagens spel idag och intervjuade mig, mitt i skritt turen. Mörkade inte formen!

Jo jobbigt blir det, men det blir bara när jag tar fler hästar om dagen..
Ingen fara med lite dåliga händer för husbehovsmassage, du kommer att få lära dig grepp och tekniker som underlättar mkt..
Innan jag började där höll jag på och masserade själv och blev helt svettig efter en stund.. men inte nu med rätt teknik och olika grepp på olika muskler så är det mkt lättare!

Hade velat skritta som du!! :eek:

Men här var det full storm!! :eek:

Det kommer att gå åt h:ette!!

Hoppas vi ses imorn,för dej kommer det å gå toppen!! :)

Nääe då,skall inte skylla på kusken,utan för dåligt tränat........ :cry:

Idag hittade jag ett femklöver i hösilaget,vad betyder det?? :cool:

Grattis till 4:e platsen,16,3,snyggt!! :bow: :bow: :bow: :bow:

Han såg fin ut hästen!!

Vår blev ju utan pengar(vem hade trott n.g.t. annat) men kusken var m.k.t. nöjd med honom,och vi oxå,han behövde detta lopp och mötte faktiskt ett tufft gäng....... :eek:

Påån igen bara!! :devil:

Vi anmäler till måndag 1november,går det åt piparn då har vi inga poäng kvar.......... :cry:

Tackar :rofl:
Är fortfarande lite sne på den som kom och och drog upp tempot :devil: (12,1 1:a 500 15, ngt 1:a 1000) helt i onödan han vart ju oplacerad till slut, och min fick lite tomt på krafter.. Kusken höll i honom i starten och väntade sig att SHJ skulle komma och lösa av men då kom den där andra... som inte orkade :devil: Men då tog han rygg på Örjan istället och vad händer ?? han tröttnar så vi blev utan draghjälp.
Men det blev kanon ändå! Pigg och glad efter duschen :D Slängde sig i krubban när vi kom hem!

Och rekordsänkning, och 5.500:- till på kontot :banana:

Nästa blir Romme 12/11 1640a
Och före det tänkte jag köra ett provlopp, köra själv!! Kan bli något det! :o

Såg att du ska till Romme och starta! Ska jag dit, har jag tid å komma och säga hej eftersom jag inte har häst med mig då!

Kul öppning, såg det i datorn. :D

Men sånt får man ju räkna med i dagens trav, min donna har varit med i ett lopp där de öppnade 10 och ett där de öppnade 12 och hon har 12 000 på sig. :angel:

Men visst kan man ha åsikter om det är värt att bära hästen i mål efter en sån öppning. Man såg ju sånt på V75 i helgen också...

/// ghost

Nejdu,Romme fick klara sig utan oss......... :crazy:

Lämnade förbehåll på spår,7,8,11 o 12.......

Eftersom vi fick spår 11 så plockades vi bort,lika bra,vi ska bara ha ett bra spår nu när vi ska köra bort de sista poängen........ :cry:

Vi provar att anmäla till Valla Måndag istället.

Jag tror jag såg dig med fam. på travernan??

Men allt var så hysteriskt så det blev inget morsande.

Hur ser man loppen på datorn!!!!

Ghost måste lära Stally!!! :bow: :bow: :bow:

:p Tur att man har vältränat när det blir sådär :p

Ja, jag hade hela gänget med mig!! Dottern är alltid med mig, men sambo och morsan/farsan brukar hålla till på publikplats...

Ja, såg sen i startlistan.. orkade inte klicka på anmälningslistan..

Ja Var rädd om poängen, kan vara kul att ha lite kvar till våren sen. :angel:
Har tänkt på det i min matchning avg BR. Tänkte försöka starta en 4 ggr till iår om han håller sig fräsch, just nu verkar han väldigt fin i kotor senor m,m. Men lite blir det som återkommer muskulärt... :confused:

Kul när hela gänget är med!!Jag har av fyra möjliga bara ett barn som är travtokig..... :banana:

Han sa till mig på valla att du var en annan snubbe,som jag sedan gick fram och hälsade på...... :rofl:

Han lurades!!Snubben hade en häst saom han kallade Ville i ditt lopp....... :rofl: Den felade och blev diskad....... :rofl:

Den ungen kan luras.... :rofl:

Nej du,här sparas inte på poäng,kolla Solvalla Måndag....... :eek: :eek:

Har du inte fått hjälp med datortittandet ännu? :p

Det var faktiskt av en "händelse" jag halkade in på "se loppen"-knappen på ATG:S hemsida när det var lunch-trav. Tyvärr missade jag Clownen, men såg B.R:s jobbiga öppning. :)

V75 och onsdagens V65:a kan man ju se live i datorn, trio och lunchV5 får man bara referaten på i efterhand, men jag har en känla av att jobbets uppkoppling är bättre än modemet här utanför stan. Hemma brukar hästarna springa 100 m. åt gången men det är kul de gånger man vill kolla nåt speciellt på Valla eller V75. :smirk: (Tror jag kollade kompisens galoppkråka 3 ggr när hon startade)

/// ghost

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka