Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Jaha då har BR "klarat" voltstart då.. Vann ett till provlopp igår, den här gången med voltstart! :bow: Startade från spår 2 med ett par...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: jari
·
Trav Ytterligare en fundering då, hur kom det sig att du började med trav? Själv halkade jag in i travet genom att min mamma köpte ett... 2
Svar
22
· Visningar
2 099
Senast: tuslus
·
L
Trav Har bestämt för att anmäla till p21:an på fredag... eftersom han startade för över ett år sen sist så kommer han ju med... börjar redan...
Svar
13
· Visningar
1 110
Senast: Lindi
·
Trav Har just köpte en häst från en proffstränare som var tävlingsskodd när han kom. Han hade halvrunda aluminium fram och halvrunda... 2
Svar
22
· Visningar
1 970
Senast: diny
·
Trav jag vet att detta kanske är en utrustningsfråga, ameo, men som vanligt så får man bäst svar här :) där folk vet vad man "pratar" om...
Svar
12
· Visningar
1 048
Senast: ghost
·
S
Trav nyheter.Se t.x "tvingas lägga över tungan".Jag ser det som nödvändigt att hålla sig uppdaterad i olika synsett,och inbillar mig att ha...
Svar
11
· Visningar
1 316
Senast: ghost
·
C
Trav Vart i all fridens namn kan man söka på russtravarnas info? På atg går det ju lixom inte... Hjälp tack! 2
Svar
20
· Visningar
1 544
Senast: Cronis
·
Trav Dog igår på Skelleftetravet. :cry: Han gick ett jättebra lopp men sen när han kom ut på stallbacken föll han bara ihop och dog! Hade...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Lazio
·
Trav För att spinna vidare på Lindi's fundering ang. betalning OM hästen mot förmodan vinner en slant, säg 5 000 kr, vad ska jag som...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: via
·
Trav han var ju ruggig i går på valla såg ut som han joggade!! :love: :banana: :bow:
Svar
11
· Visningar
932
Senast: zilla
·
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: jari
·
Trav Det frågas ofta här om såväl aktiva som f.d aktiva travhästars resultat på tävlingsbanorna, om någon känner till deras syskon, föräldrar...
Svar
2
· Visningar
851
P
Trav hur länge får en kallblodstravare tävla?
Svar
5
· Visningar
917
Senast: supersvanen
·
S
Trav Bergsåker.Ledning från start till mål.Tror ni vi jublade. TRAV ÄR ENDÅ LIVET! :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
Svar
10
· Visningar
819
Senast: supersvanen
·
Trav :D :D :D sidan 69 finns det bild på lilla Mercan, Längst ner till höger! :love: :angel:
Svar
18
· Visningar
1 000
P
Trav var får man tag i propositioner till bygdetrav?
Svar
1
· Visningar
825
Senast: nilema
·
S
Trav Ja nu stiger spänningen igen!Segraren skall starta i semifinal till amatör-SM!Han måste bara vinna! Håll tömmarna!!!!! :)
Svar
7
· Visningar
883
Senast: stally
·
Trav hej hej, var kan man köpa nåt set till draglinorna med block? Finns det överhuvudtaget att köpa? Finns det på pegasus?
Svar
7
· Visningar
1 280
Trav Unga Herr Världsvan på Valla imorgon :bump: :bump: han är med på TV:n t om :D :D Upp med alla Buketummar nu :bow: :bow: 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 078
Senast: Camarotheking
·
Trav Idag är det dax för kval för min springare... Åker snart (ok om nån timme) till stallet för att ta in henne och hämta transporten... 2
Svar
26
· Visningar
1 847
Senast: Lateste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka