Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Ytterligare en fundering då, hur kom det sig att du började med trav? Själv halkade jag in i travet genom att min mamma köpte ett...
2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: tuslus
·
L
Trav Har bestämt för att anmäla till p21:an på fredag... eftersom han startade för över ett år sen sist så kommer han ju med... börjar redan...
Svar
13
· Visningar
1 107
Senast: Lindi
·
Trav Har just köpte en häst från en proffstränare som var tävlingsskodd när han kom. Han hade halvrunda aluminium fram och halvrunda...
2
Svar
22
· Visningar
1 963
Senast: diny
·
Trav jag vet att detta kanske är en utrustningsfråga, ameo, men som vanligt så får man bäst svar här :) där folk vet vad man "pratar" om...
Svar
12
· Visningar
1 045
Senast: ghost
·
S
Trav nyheter.Se t.x "tvingas lägga över tungan".Jag ser det som nödvändigt att hålla sig uppdaterad i olika synsett,och inbillar mig att ha...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: ghost
·
C
Trav Vart i all fridens namn kan man söka på russtravarnas info? På atg går det ju lixom inte... Hjälp tack!
2
Svar
20
· Visningar
1 540
Senast: Cronis
·
Trav Dog igår på Skelleftetravet. :cry: Han gick ett jättebra lopp men sen när han kom ut på stallbacken föll han bara ihop och dog! Hade...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: Lazio
·
Trav För att spinna vidare på Lindi's fundering ang. betalning OM hästen mot förmodan vinner en slant, säg 5 000 kr, vad ska jag som...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: via
·
Trav han var ju ruggig i går på valla såg ut som han joggade!! :love: :banana: :bow:
Svar
11
· Visningar
918
Senast: zilla
·
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: jari
·
Trav Det frågas ofta här om såväl aktiva som f.d aktiva travhästars resultat på tävlingsbanorna, om någon känner till deras syskon, föräldrar...
Svar
2
· Visningar
845
P
Trav hur länge får en kallblodstravare tävla?
Svar
5
· Visningar
908
Senast: supersvanen
·
S
Trav Bergsåker.Ledning från start till mål.Tror ni vi jublade. TRAV ÄR ENDÅ LIVET! :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
Svar
10
· Visningar
816
Senast: supersvanen
·
Trav :D :D :D sidan 69 finns det bild på lilla Mercan, Längst ner till höger! :love: :angel:
Svar
18
· Visningar
998
P
Trav var får man tag i propositioner till bygdetrav?
Svar
1
· Visningar
818
Senast: nilema
·
S
Trav Ja nu stiger spänningen igen!Segraren skall starta i semifinal till amatör-SM!Han måste bara vinna! Håll tömmarna!!!!! :)
Svar
7
· Visningar
879
Senast: stally
·
Trav hej hej, var kan man köpa nåt set till draglinorna med block? Finns det överhuvudtaget att köpa? Finns det på pegasus?
Svar
7
· Visningar
1 273
Trav Unga Herr Världsvan på Valla imorgon :bump: :bump: han är med på TV:n t om :D :D Upp med alla Buketummar nu :bow: :bow:
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 043
Senast: Camarotheking
·
Trav Idag är det dax för kval för min springare... Åker snart (ok om nån timme) till stallet för att ta in henne och hämta transporten...
2
Svar
26
· Visningar
1 844
Senast: Lateste
·
Trav Som mer eller mindre självlärd inom travet under massor av år så har man ju skapat sig en och annan idé som man tror på för att detta...
Svar
10
· Visningar
2 253
Senast: stally
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka