Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav 2140 v p 36,8 1p1 2180 v rp 36,1g 2180 v p 43,2g vad skulle ni säga om en häst vars resultat såg ut såhär :confused...
2
Svar
21
· Visningar
1 874
Senast: _xanth_star_
·
C
Trav :bump: "passisen" klarade monté kvalet idag! Gick 24 på något tung bana. (fast nu kan jag ju inte ha honom i licensloppet på torsdag :()
Svar
9
· Visningar
965
Senast: chicasweep
·
Trav har ett litet inlägg på utrustning men få svarar där så provar här istället :) Jag har en modesele(tror jag) och funderar på att köra en...
Svar
10
· Visningar
1 526
Senast: Moppa123
·
Trav Jag har ett sto efter Callit i stallet och hon har väldigt lågt baksteg. När hon kom till mig orkade hon inte hålla ihop kroppen utan...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: ghost
·
F
Trav Hej ! ´Vilken ålder måste man vara för att köra stor häst :confused: Och hur gammal får man högst vara för att köra b-ponny :confused...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Petronilla
·
Trav *suck* nu blir jag så sugen på att lära mig mer om trav så jag vet inte vart jag ska ta vägen :crazy: :) Jag skulle vilja vara i ett...
Svar
17
· Visningar
1 268
X
Trav Då missade ni väl inte att snyggaste hästen kom tvåa... Nämligen Kavasaki :love: Fast han lite otur år 5 andra platser, förra året 5...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: _xanth_star_
·
J
Trav satt och funderade lite :smirk:, blir det någon skillnad på om man sätter på tåvikter istället för boots?? :confused:
Svar
5
· Visningar
3 343
·
Trav Hur gör man? kostar? :confused: Hästen i fråga är norskregistrerad men finns i Sverige nu, ägaren är norsk. Hästen är 15 år och ska...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: Rikkan
·
C
Trav Äntligen var det Villes tur! Var du på plats??
2 3
Svar
58
· Visningar
2 733
Senast: Crazyy
·
R
Trav http://www.spray.se/nyheter/
Svar
3
· Visningar
1 099
Trav Att det är jobbigt att rida monté (för ryttaren alltså) kan jag ju förstå, men hur jobbigt? Vad är mest slitsamt? Ben, rygg.. Gäller det...
Svar
5
· Visningar
1 413
·
H
Trav Var får man tag i dem? Vill gärna se olika märken. Såg en på Grafströms i Sundsvall. Hur fungerar de, går de att träna i också?
Svar
2
· Visningar
1 261
Senast: hubinette
·
S
Trav Om det ser ut så här som ett exempel: PÅlle volt rek 2.30 och auoto 2.25 Nu säger vi att jag ska anmäla "Pålle" till ett volt lopp...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: gonkan
·
S
Trav Så var loppet kört för den här gången. Han tog spetts enkelt,men lämnade över till favoriten , satt i rygg vinnaren in i mål fick 3...
Svar
9
· Visningar
839
Trav En liten undran, vad står numrena för vid frysmärkningen? Kan man tyda hästens ålder genom siffrorna på något sätt?
Svar
10
· Visningar
1 910
Senast: minihopp
·
Trav Det var en som sa till mig idag att travhästarnas boots kallas för ganascher. Tyckte det lät lite konstigt och undrar om det stämmer?
Svar
4
· Visningar
3 033
Senast: Krims
·
R
Trav Har en avelshingst på jobbet som gått på banan för ganska många år sedan, numera går han mest och skruttar,men man är allt lite sugen på...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: martha
·
Trav :bow: :bow: :bow: :bow: Guuud vad jag har tjutit framför TV'n nu.......Vilken HÄST, jag finner inte ord :bow: :bow: :bow:
2
Svar
22
· Visningar
2 109
Trav blev det i debuten :bump: Terrosan alias Tjocken var med på ardennertrav på axvalla idag :D
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Camarotheking
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka