Grattis Martha!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Camarotheking
  • Startdatum Startdatum
Han har ju ruskigt bra stam...sen finns det ju bara två till Speedy Somollihingstar i Sverige(el 3) och det är Alf och Spotlite....man kan ju inte klaga på deras avelsresultat direkt :D

Hur gamla är hans älsta? 3 eller? Sågh en riktig fin efter han... liten svart (då) 1 år... *mums* :love:
mn dte är bra... betäck du med han, kan jag ta rygg om det blir bra... :D

Han har faktiskt en hel del riktigt bra...en bekant till mig har en treåring som fått in nästan 190 redan...kolla på travsport..tror de äldsta är 3 i år...men min har ju inte blivit seminerad än :rofl: :rofl: men vet kommer i kväll och hon var VÄLDIGT lösaktig förut :o

Va? Hur kan ja ha missat detta?? :eek: :smirk:
Han har ju varit en "favvo" jämt!
Och jisses va korkad jag är :o... han debuterade ju samtidigt som ja tillverkade Humlan.. :crazy: :D

det jag kommer ihåg är att han startade nästan JÄMT, gick och gömde huvudet mellan frambenen och hade ett helvetes ettrigt trav....käklös men ställde sig direkt om han shabblade med travet :D

Jag hade några killkompisar när jag var ung :angel: som hade ett rockband som hette Badrock :idea:
Badde Badrock...näää, mina hästar ska ha SERIÖSA namn :cool:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den 19-23 februari 2025 är Gothenburg Horse Show äntligen tillbaka i Scandinavium. Nu släpps årets program och det bjuder på såväl...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
336
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25